Рідкісний баланс відмінної керованості та економічності у вантажних шинах Bridgestone M729
Всесезонна гума Bridgestone M729 є надійним помічником для безпечного пересування на великих тягачах, автобусах, які прямують на далекі відстані. Встановлюють шину на провідну вісь вантажівок. Шина має гідні тягово-зчіпні характеристики, хорошу керованість і економічність. Всі характеристики чітко збалансовані, що дозволяє досягти високих показників за різних погодних умов.
Характерні риси технологічних рішень
Візерунок протектора гуми ненаправлений з дизайном, що запам'ятовується. У центральній частині протектора шини Bridgestone M729 розташовується 4 подовжні ряди автономних блоків масивних розмірів. Два центральні ряди відрізняються незвичайною побудовою. Елементи стоять дуже щільно один до одного та утворюють єдине ребро жорсткої конструкції. Таке дизайнерське рішення дозволило надати гумі гарну курсову стійкість та забезпечити високий рівень тягово-зчіпних властивостей. Візерунок протектора гуми ненаправлений з дизайном, що запам'ятовується. У центральній частині протектора шини Bridgestone M729 розташовується 4 подовжні ряди автономних блоків масивних розмірів. Два центральні ряди відрізняються незвичайною побудовою. Елементи стоять дуже щільно один до одного та утворюють єдине ребро жорсткої конструкції. Таке дизайнерське рішення дозволило надати гумі гарну курсову стійкість та забезпечити високий рівень тягово-зчіпних властивостей.
Технологія LL CARBON, що застосовується при виробництві моделі Bridgestone M729, дозволяє знизити опір коченню, що зменшує витрату палива. Технологія LL CARBON, що застосовується при виробництві моделі Bridgestone M729, дозволяє знизити опір коченню, що зменшує витрату палива.
Блоки на протекторі розташовані на різній відстані відносно один одного та виготовлені з еластичної гуми. Такі особливості дозволили досягти м'якості ходу та низького рівня шуму під час поїздки.
Переваги автогуми Bridgestone M729
- Високі тягово-зчіпні властивості, яких вдалося досягти нетривіальним дизайном ненаправленого візерунка на протекторній частині.
- Можливість реконструкції протектора після пошкодження завдяки еластичності каркасу та посиленню корпусу.
- Велика площа плями контакту шини з дорогою, що забезпечується оптимізованим дизайном протектора.
- Паливна економічність за рахунок зниженого опору коченню. Цього вдалося досягти за допомогою нестандартного способу розміщення центральних блоків протектора.
- Стійкість до швидкого зносу та впливу агресивних компонентів, за рахунок гумової суміші з високим процентним вмістом вуглецевмісних компонентів.