У рамках Плану дій з енергоефективності вперше було введено в дію маркування шин ЄС. Відтепер шини в межах Європейського Союзу маркуються за допомогою цього показника та повідомляють про споживання палива, зчеплення з мокрою поверхнею та рівень продукції. З травня 2021 року в Євросоюзі стартувало використання нової євроетикетки для шин, тепер вона містить більше інформації. Для вас ми зібрали всю важливу інформацію.
Мітка шини умовно поділена на три різні категорії, які вимірюються окремо.
C
1 Чим менший опір коченню, тим менше палива ви споживаєте. Найкращим рейтингом у цій категорії є буква "А" із зеленим кольором, а червона "E" - найслабша з вибірки. Від A до E споживання з кожною буквою на 100 км вище приблизно на 0,1 л.
C
2 Зчеплення з вологим покриттям - В умовах мокрої адгезії гальмівний шлях вимірюється на мокрій дорозі. Рейтинг варіюється від "А" до " E ". В оцінці було взято швидкість 80 км/год. Від A до E з кожною літерою гальмівний шлях буде довшим.
71 dB
3 71 dB
- це рівень зовнішнього шуму, який створюється шинами під час руху автомобіля. Вимірюється абсолютна величина в децибелах.
Відгук лише позитивний. Гальмують добре, накат хороший. У дощ поводяться добре. І хтось писав що шумні: так ось – 120 км/год звичайна траса – шум мінімальний.
Відразу відчув різницю зі штатним Nexen на якому їздив 3 роки. Дуже задоволений. Боки на дотик м'які, але валкості ніякої немає. Зчеплення з дорогою відмінне, як у суху погоду, так і в дощ.
Гума хороша. досить м'яка, добре ковтає латки на дорозі, дуже добре позначається на ходовій. не гуде і добре тримає на великій швидкості. загалом коштує своїх грошей
Шини хороші, в міру м'які, проблем та шишок за три роки експлуатації немає, але треба стежити за тиском. Не люблять вони низький тиск, виїдатиме край шини. І розвал тут не до чого.
Відгук лише позитивний. Гальмують добре, накат хороший. У дощ поводяться добре. І хтось писав що шумні: так ось – 120 км/год звичайна траса – шум мінімальний.
Володимир
Відразу відчув різницю зі штатним Nexen на якому їздив 3 роки. Дуже задоволений. Боки на дотик м'які, але валкості ніякої немає. Зчеплення з дорогою відмінне, як у суху погоду, так і в дощ.
Олександр
Гума хороша. досить м'яка, добре ковтає латки на дорозі, дуже добре позначається на ходовій. не гуде і добре тримає на великій швидкості. загалом коштує своїх грошей
Володимир
Шини хороші, в міру м'які, проблем та шишок за три роки експлуатації немає, але треба стежити за тиском. Не люблять вони низький тиск, виїдатиме край шини. І розвал тут не до чого.
Сергій
Купив по акції, їжджу як хочу, поведінка відмінна, просто про шини не думаю, комфортні та тихі, що ще потрібно.
Андрій
Хороша керованість Гарна якість Відмінний гальмівний шлях Не особливо дорогі шини, з гарною керованістю та зносостійкістю. Що ще може бути душі завгодно?)
Андрій
У мене потужний автомобіль, вибрав ці шини після прочитання відгуків. Другий сезон на них, їжджу дуже активно і досить агресивно, доки задоволений. Проїхав на них 18000 км, передні трохи стерлися, але задні тримаються просто чудово. Зчеплення дуже хороше, і сухе, і мокре, керуються несподівано добре. З мінусів - шум та жорстка їзда.
Євгеній
Вибирав шини після перегляду рейтингів та читання відгуків, шукав найкращі шини з гарним мокрим зчепленням. Використовую їх перший сезон, поки не розчарувався: зчеплення на мокрій дорозі справді відмінне, навіть у зливу і на високій швидкості впевненість і держак чудові. Однак для мене вони трохи жорсткі, мають незначний шум. Це несуттєві недоліки, сподіваюся, виробник їх виправить у наступній версії. В іншому все чудово.
Олександр
Стоїть із заводу, третій літній сезон, 90 000 км, залишок протектора 4-5 мм. Дивно чути про "знос за один сезон". Керованість на досить високому рівні, лише один раз у повороті довів машину на мокрому асфальті до спрацьовування ESP. Шумність оцінити не можу, нема з чим порівнювати. Аквапланувати змусити не зміг, хоча невеликими калюжами пролітав на швидкості близько 70 км/год.
Сергій
На початку цього сезону поставив на свій Toyota комплект із 4 шин, хоча спочатку хотів дешевше щось купити. М'яка, комфортна, не шумна гума, добре тримає дорогу суху та мокру, міцна та стійка до пошкоджень. По гравію мене комфортно, але їхати можна. Більш жорстке бездоріжжя типу піску або кам'янистої дороги швидше за все не потягне.
Роман
Відмінна дорожня шина при акуратній їзді може послужити досить довго. Взимку на ній їздити не раджу, якщо по накатаному снігу нормально, то лід взагалі не переносить. Одні з тихих шин, якщо вибрати профіль по більше, то нерівності наших доріг ковтає на ура.
Сергій
Додаю до раніше сказаного, гума відмінна об'їздив Всю Україну, гума не підвела, рекомендую ... у першому відгуку писав була вібрація на кузов (виною балу перша гума) з цією гумою вібрація зникла, машина їде як лита, дорогу тримає хоч і м'яка, їздив 170 км/год, по бруду гребе не погано, бордюри переїжджав не раз, знос є але небагато.
Роман
У мене це штатна шина на xc70. Купував машину в листопаді 2019 р. і два тижні проїздив Київською кашею. Проблем немає. тепер переобуваюсь ближче до грудня вже не в ажіотаж. Звичайно, за зовсім зимовими покриттями вона поступається зимовим моделям, але не поспішаючи можна і рік їздити. У пізню осінь та весну, коли вдень на шипах неможливо, а вночі може підморозити – щастя на такій. Влітку теж дуже добре. Звертаю увагу, що маркування в неї m+s, за характеристиками воно між європейською і літньою. Плюс на ній є зачіп при їзді ґрунтовками. на другій машині штатно стояв данлоп спорт, незважаючи на повний привід, машина завжди пробуксовувала і не гальмувала. Поміняв на nokian hakka, яка начебто для північного літа - їй за всіма параметрами до цього далеко. Пробіг на цій гумі тисяч 20, зносу особливого не помітив (данлоп уже на всю аквапланував), але судячи з шелестіння, а не писку в екстремальних ситуаціях, проходить він тисяч 50, не більше. Із проколами не стикався. З дисків не знімав, заводське балансування не порушується. Рекомендую.
Роман
В основному їжджу асфальтом: в таких умовах шини чіпкі, збалансовані, досить м'які і майже не галасливі. Води та спеки не бояться. Кілька разів виїжджав на бездоріжжя, відразу втрачається частина зчеплення, шини начитають гудіти і стають жорсткішими. Висновок: вони переважно для асфальту. Знос дуже добрий: закінчую з ними другий сезон, протектор ще не стерся.
Юрій
Це справжні універсальні шини для мого паркетника. У мене не надто високі вимоги, просто потрібні були безпечні та комфортні шини для повсякденної їзди. Ці покришки дуже радують: і на трасі, і по місту тримають зчеплення, і в дощ, і на бруді не ковзають і поводяться так само, як і сухим.
Юрій
Дорога звичайно. Їздив на цій гумі та взимку, доводилося підключати повний привід. Три роки колеса взагалі не знімав із машини, проколи усувалися самостійно, за допомогою джгутиків, не відкручуючи колеса. Гума на передніх колесах зійшла в мотлох. Якби міняв щороку місцями перед-назад, то може б і прослужила довше, але мені було ліньки.
Станіслав
Ця одна з найкращих шин у моїй практиці, якщо не найкраща! Взимку я її не перевіряв, та й, мабуть, не буду. Навіщо це літня шина? Якщо заморозки з опадами в дорозі застали, то акуратно на будь-якій шині до дому доїдеш, а їздити на літі круглий - ідіотизм. Шини поставив на новий Audi Q7, замінивши ними Бріджстоун (не пам'ятаю марку) від заводу. Різниця в держаку - небо і земля, враховуючи, що цей Audi не спорт кар, але відчути чіпкість коліс нескладно. З мінусів бачу лише відсутність захисту диска. Маю 18 діаметр диска. На цьому розмірі захисту немає, а інших, за словами Континенталя, буває. Планую купити ці покришки і на Мерседес GLE, т.к. на ньому Гудьїр від заводу теж жахливий, хоч і прослужив мені 40000км.
Сергій
Відмінні шини, досить комфортні на трасі, і дозволяють без фанатизму з'їхати з асфальту. Стоять у розмірі 245/60 R18.
Петро
Використовую автомобіль для пересування по місту та трасі. Поки що це найкраща літня гума на моєму досвіді. З переваг - чіпка, керована, економічна, тиха, м'яка гума з непоганими швидкісними показниками. Щоправда, слабка боковина, тому не впевнений, як вона перенесе бічні удари. Хоча я їжджу акуратно, тож за 2 сезони не було пошкоджень.
Сергій
Для паркетника – краще не прибудеш. Не шумні зовсім. Відмінно себе показують на будь-якій поверхні, мають і позашляхові властивості (на пляжі та в лісі не застрягнете). У мене при пробігу в 35 тисяч км знос близько половини, може навіть менше. тисяч на 70 цих коліс має вистачити у режимі місто/загород 50/50.
Максим
Гума просто відмінна: тиха, легко балансується, машина на ній легко управляється як у дощ, так і суху погоду, колійність не відчувається. Спека до +30 без проблем, коли спекотніше – трохи пом'якшується компаунд. Попадав на них у ями і нічого не було, гума дуже міцна та довговічна. Дуже рекомендую ці шини!
Михайло
Ford Explorer V на цих шинах (штатні з моменту покупки). Поїздки в основному траса та ґрунтовки. Надійна поведінка. Проколів немає ні в прямому, ні в переносному значенні. Із задоволенням куплю через пару років таку саму.
Олександр
Здивований такій кількості негативних відгуків про цю гуму. Можливо, погані відгуки пов'язані з тим, що при виборі гуми не звертають уваги на індекс навантаження. У мене 109 V, ще й XL, що означає посилений для навантажень протектор і ще й FR, що означає посилену боковину. Гума настільки хороша, що зараз на інший позашляховик замість стертої BRIDGESTONE DUELLER HP SPORT буду брати саме її. Буду радий якщо моя думка комусь допомогла визначитися з покупкою
Андрій
Комфортна гума з гідною керованістю, відкаталася чотири роки в парі з зимою вийшло 80 000 км, колеса просяться під заміну. З великою ймовірністю на майбутній рік візьму такі ж, якщо за зиму на ринку не з'явиться щось цікавіше.
Ільдар
дані шини розкрили весь потенціал авто
Георгій
Відмінна дорожня шина при акуратній їзді може послужити досить довго. Взимку на ній їздити не раджу, якщо по накатаному снігу нормально, то лід взагалі не переносить. Шини одні з тихих, якщо вибрати профіль по більше, то нерівності наших доріг ковтає на ура.