У рамках Плану дій з енергоефективності вперше було введено в дію маркування шин ЄС. Відтепер шини в межах Європейського Союзу маркуються за допомогою цього показника та повідомляють про споживання палива, зчеплення з мокрою поверхнею та рівень продукції. З травня 2021 року в Євросоюзі стартувало використання нової євроетикетки для шин, тепер вона містить більше інформації. Для вас ми зібрали всю важливу інформацію.
Мітка шини умовно поділена на три різні категорії, які вимірюються окремо.
A
1 Чим менший опір коченню, тим менше палива ви споживаєте. Найкращим рейтингом у цій категорії є буква "А" із зеленим кольором, а червона "E" - найслабша з вибірки. Від A до E споживання з кожною буквою на 100 км вище приблизно на 0,1 л.
B
2 Зчеплення з вологим покриттям - В умовах мокрої адгезії гальмівний шлях вимірюється на мокрій дорозі. Рейтинг варіюється від "А" до " E ". В оцінці було взято швидкість 80 км/год. Від A до E з кожною літерою гальмівний шлях буде довшим.
73 dB
3 73 dB
- це рівень зовнішнього шуму, який створюється шинами під час руху автомобіля. Вимірюється абсолютна величина в децибелах.
После долгих мучений выбрал Continental EcoContact 6 225/55 R17 97W Из всех видео обзоров шин данной категории (где ее мяли руками), мне показалось, что у этой резины средняя жесткость боковины. У гудиков какая-то она через чур нежная. Плюс в свое время катал Continental EcoContact 3 и был очень ей доволен. Первые километров 50 шумела, потом притихла. Возможно потому, что на шиномонтаже перекачали. Шум резины зависит от покрытия. Если асфальт крупнозернистый, то шумит больше. В целом шина мягкая и комфортная
Коли вибирав резину, прочитав на сайті виробника, що максимальний пробіг цієї моделі 43 000 км. Купив, поставив, проїхав за літо 15 000 км. Залишилось 4 мм протектору! Michelin до 4 мм стерся на цьому ж авто за 120 000 км. Не рекомендую цю резину. Більшість пробігу - траса Харків-Львів.
Переваги: Тримає дорогу добре (але Michelin з більшим пробігом теж тримає)
Недоліки: Дуже швидко стирається, задорого для такого пробігу
У Вас развалсхождение наверное необходимо сделать. Не будет стираться резина
Максим
30 липня 2024
У меня Мерс EQC 400. Пробег 30000 официал. Резина стерлась за 2 сезона. Особенно по бокам протектора вообще не видно.
Олександр
10 травня 2023
Шановний,нова резина в даній компановці має всього 6.5мм протектора(5.5мм до індикатора максимально дозволеного зносу)!
Рейтинг
5,0
Керованість на сухому асфальті:
Керованість на мокрому асфальті:
Шумність:
Ціна/Якість:
Показати ще
Евгений
После долгих мучений выбрал Continental EcoContact 6 225/55 R17 97W Из всех видео обзоров шин данной категории (где ее мяли руками), мне показалось, что у этой резины средняя жесткость боковины. У гудиков какая-то она через чур нежная. Плюс в свое время катал Continental EcoContact 3 и был очень ей доволен. Первые километров 50 шумела, потом притихла. Возможно потому, что на шиномонтаже перекачали. Шум резины зависит от покрытия. Если асфальт крупнозернистый, то шумит больше. В целом шина мягкая и комфортная
Надія
Недоліків немає, все влаштовує. Дякую.
Евген
Дуже тихі. Що здивувало це те, наскільки вони м'які. Таке почуття, що не покришка, а просто товста камера.
Дмитро
Коли вибирав резину, прочитав на сайті виробника, що максимальний пробіг цієї моделі 43 000 км. Купив, поставив, проїхав за літо 15 000 км. Залишилось 4 мм протектору! Michelin до 4 мм стерся на цьому ж авто за 120 000 км. Не рекомендую цю резину. Більшість пробігу - траса Харків-Львів.
Игорь
Долго сомневался так как обзоры и отзывы неоднозначны. Многие пишут , что шина мягкая, боковые порезы и проколы. Но я купил данные шины и очень даже доволен. Монтажники на шимонтаже тоже очень хвалили шину. В Меру мягкая, надежно и предсказуемо ведет себя на дороге, ямы глотает на ура, конечно если ездить с "включенной" головой , а не нестись по ямам под 100км. Расход упал с 7.5 до 6.7. Проехал уже 5 тыс км - износа Нет ( периодически измеряю уровень протектора). Берите смело - шины Бомба!
Андрей
Шины хватило на 60 км до первой небольшой ямки. Получился боковой порез. Она сильно мягкая для наших дорог
Серега Сабанюк
Резина очень классная тихая мягкая сцепление с дорогой супер .
Сергей
В принципе доволен, свою цену качеством оправдывают.
Виталий
Не шини а сказка просто бомба
Дмитрий
На предыдущей машине ( Ваз 2110) с салона стояли Росава. Стер за 30 тис. Въехал в небольшую ямку на скорости 40 км/ч. стрельнула так что еле руль удержал. Потом поставил Кумхо - на 4 шинах за два сезона 3 гули. Потом прочитал про Континенталь что очень тихие. Купил Эко Контакт 5. Действительно очень тихие.Один раз въехал в яму - диск погнул шине вообще ничего. Ещё 30 тис после проехал. Сейчас поменял машину на Опель Зафира. Поставил пока две шины Континенталь Эко Контакт 6. Очень тихие и мягкие. Отлично держит дорогу. Заказал ещё две.
Николай
Сталось, что я вимушений був замінити два колеса, а вірніше два скати Континенталь, (банально машина стояла на сонці на спущених двух колесах і вони потріскалась. Прийшлось замінити резина мінялась в дорозі і так, як контік була на ТС мені поставили дві покришки ТОЙО. Шум від шин виріс десь приблизно на %35. Але мене поразило інше! При зміні літньої резини на зимню, я вперше взяв в руки дві покришки різних фірм. І о чудо! Вага ТОЙО почти в два раза важча чим Континенталь. А в мені вольтануті майстри поставили на праву сторону ТОЙО, а на ліву Контіненталь, і я із-за схожості малюнка протектора непидав цьому спочатку уваги і з під Житомира зїздив в Закарпаття та повернувся в Київ Загалом так проїхав 3250км. Опісля тільки в Києві поставив по осям. Для чого це я написав? Спитаєте ви , для того, щоб всі зрозіміли , що перш чім купляти будь яке ГО.... Подумайте !
Сергій
Ціна якість ,проїхав вже 25000 за 4 місяця
Андрей
Тихая мягкая резина. Особенно после EcoContact 3. Это хорошо чувствуется, т.к. авто у авто не самая лучшая шумоизоляция и не самая мягкая подвеска (Skoda Fabia 2 / 2012) На днях прекрасно отработала при экстренном торможении по сухому асфальту, спасла здоровье семьи и авто. Можно считать, что резина окупилась. Так же понравилось поведение на мокрой дороге - при проезде луж на скорости ~100 кмч почти не бросает в сторону.