У рамках Плану дій з енергоефективності вперше було введено в дію маркування шин ЄС. Відтепер шини в межах Європейського Союзу маркуються за допомогою цього показника та повідомляють про споживання палива, зчеплення з мокрою поверхнею та рівень продукції. З травня 2021 року в Євросоюзі стартувало використання нової євроетикетки для шин, тепер вона містить більше інформації. Для вас ми зібрали всю важливу інформацію.
Мітка шини умовно поділена на три різні категорії, які вимірюються окремо.
C
1 Чим менший опір коченню, тим менше палива ви споживаєте. Найкращим рейтингом у цій категорії є буква "А" із зеленим кольором, а червона "E" - найслабша з вибірки. Від A до E споживання з кожною буквою на 100 км вище приблизно на 0,1 л.
B
2 Зчеплення з вологим покриттям - В умовах мокрої адгезії гальмівний шлях вимірюється на мокрій дорозі. Рейтинг варіюється від "А" до " E ". В оцінці було взято швидкість 80 км/год. Від A до E з кожною літерою гальмівний шлях буде довшим.
71 dB
3 71 dB
- це рівень зовнішнього шуму, який створюється шинами під час руху автомобіля. Вимірюється абсолютна величина в децибелах.
Читав в коментарі що шини м'які. Коли отримував і попробував які м'які бока то мав великій сумнів. Стиль їзди - агресивний, проїздили півтора місяці ( в 2025 році ) що відчували: Резина легка, поставлена на ресингові диски, швидкість авто набирає швидко. Керованість на сухому і мокрому асфальті гарна. Не можна сказати що шумна, звичайна. Дуже схожа на оригінальну японську Toyo. Суміруя : шинами довольні
Готувався до літнього сезону ще узимку, а тому придбати на початку лютого шини від авторитетного бренду з більш ніж 100-річною історією, та ще й вироблені у січні 2025 року (0325) у Франції, - вважав для себе неабиякою удачею! Розмір 185/65 R15 88H У своєму виборі вагався між дорожнечею MICHELIN та GOOD&YEAR. Але... врешті-решт на мій вибір вплинуло: 1.Високий клас економічності пального та рівень зчеплення на вологому покритті (див. євроетикетку) — навіть вище за деякі моделі найтопових виробників. 2.Схвальні відгуки вітчизняних та німецьких споживачів. 3.Сучасний, лаконічний асиметричний малюнок протектора із трьома широкими поздовжніми канавками та міцними “плечима” = запорука гарного водовідводу, “трамвайної” курсової стійкості та наднизької схильності збирати дрібні камінці з подальшим “цокотінням” по вухах та по нервах = гарантія малошумності. 4.Адекватна, демократична ціна (в лютому 2025р.) із приємною знижкою від “Shiny&Diski”. 5.Напрочуд красиво оформлена боковина = радість для очей :) 6.“Sport BluResponse” (англ.=відповідь, реакція, реагування) в назві моделі обіцяло чутливу спортивну керованість. 7.Одноразовий китайський мотлох мною не розглядався й виключався апріорі. Але... Коли справа дійшла до шиномонтажу та балансування у солідному шинному центрі, куди можна потрапити лише за записом, то моя “радість від володіння” випарувалась, “як роса на сонці”. Це була суцільна кара небесна! для майстра із багаторічним стажем, який, звісно ж, знає про всі оці мітки білого, жовтого, червоного кольору, і що із чим треба суміщувати. По факту, заводські мітки виявилися просто “до сраки”. Початковий дисбаланс на трьох шинах становив 20...30г/75...80г! Кожну шину прийшлося мінімум ТРИ-ЧОТИРИ рази (тричі, Карл!!!) перемонтовувати, провертати, потім знову балансувати аби хоч якось “упіймати” принаймні 30г/35г або 20г/20г. Мені по-людськи було шкода цього доброчесного дядьку! А за мій “DUNLOP made in France” було соромно, прикро й сумно... Я такого не очікував. Шкодую, що не наважився на “MICHELIN Primacy4”, нехай навіть і “made in Poland”, — думаю, що із ним такого “гемору” не може бути за замовчуванням. А так... - прийшлося компенсовувати наснагу майстра своїми щирими “чайовими”. Об'єктивно: висота малюнку протектора до індикаторів зносу = 6,0мм, м'яка боковина, шина надзвичайно легка (вага 6,6кг замість 7,0кг у моїх старих GOOD&YEAR), присутність в протекторі шару polyamide – ознака преміальної конструкції та термостійкості шини. Перші враження на сухому асфальті: наднизький шум, комфортний м'який хід (навіть дружина це відчула), гарний накат, відмінні курсова стійкість та керованість (як-не-як “Sport...”), добрий відгук на прискорення, напрочуд впевнене гальмування. Про їзду в дощ/після дощу поки нічого сказати не можу. Впевнений, що “клас А” відповідає дійсності.
Поки тиждень відкатав. Виглядає, що хороша покупка за свої кошти. По шумності важко сказати, не маю з чим порівняти, авто недавно купив і це перша літня резина на ньому у моїй власності.
Читав в коментарі що шини м'які. Коли отримував і попробував які м'які бока то мав великій сумнів. Стиль їзди - агресивний, проїздили півтора місяці ( в 2025 році ) що відчували: Резина легка, поставлена на ресингові диски, швидкість авто набирає швидко. Керованість на сухому і мокрому асфальті гарна. Не можна сказати що шумна, звичайна. Дуже схожа на оригінальну японську Toyo. Суміруя : шинами довольні
Валерій
Готувався до літнього сезону ще узимку, а тому придбати на початку лютого шини від авторитетного бренду з більш ніж 100-річною історією, та ще й вироблені у січні 2025 року (0325) у Франції, - вважав для себе неабиякою удачею! Розмір 185/65 R15 88H У своєму виборі вагався між дорожнечею MICHELIN та GOOD&YEAR. Але... врешті-решт на мій вибір вплинуло: 1.Високий клас економічності пального та рівень зчеплення на вологому покритті (див. євроетикетку) — навіть вище за деякі моделі найтопових виробників. 2.Схвальні відгуки вітчизняних та німецьких споживачів. 3.Сучасний, лаконічний асиметричний малюнок протектора із трьома широкими поздовжніми канавками та міцними “плечима” = запорука гарного водовідводу, “трамвайної” курсової стійкості та наднизької схильності збирати дрібні камінці з подальшим “цокотінням” по вухах та по нервах = гарантія малошумності. 4.Адекватна, демократична ціна (в лютому 2025р.) із приємною знижкою від “Shiny&Diski”. 5.Напрочуд красиво оформлена боковина = радість для очей :) 6.“Sport BluResponse” (англ.=відповідь, реакція, реагування) в назві моделі обіцяло чутливу спортивну керованість. 7.Одноразовий китайський мотлох мною не розглядався й виключався апріорі. Але... Коли справа дійшла до шиномонтажу та балансування у солідному шинному центрі, куди можна потрапити лише за записом, то моя “радість від володіння” випарувалась, “як роса на сонці”. Це була суцільна кара небесна! для майстра із багаторічним стажем, який, звісно ж, знає про всі оці мітки білого, жовтого, червоного кольору, і що із чим треба суміщувати. По факту, заводські мітки виявилися просто “до сраки”. Початковий дисбаланс на трьох шинах становив 20...30г/75...80г! Кожну шину прийшлося мінімум ТРИ-ЧОТИРИ рази (тричі, Карл!!!) перемонтовувати, провертати, потім знову балансувати аби хоч якось “упіймати” принаймні 30г/35г або 20г/20г. Мені по-людськи було шкода цього доброчесного дядьку! А за мій “DUNLOP made in France” було соромно, прикро й сумно... Я такого не очікував. Шкодую, що не наважився на “MICHELIN Primacy4”, нехай навіть і “made in Poland”, — думаю, що із ним такого “гемору” не може бути за замовчуванням. А так... - прийшлося компенсовувати наснагу майстра своїми щирими “чайовими”. Об'єктивно: висота малюнку протектора до індикаторів зносу = 6,0мм, м'яка боковина, шина надзвичайно легка (вага 6,6кг замість 7,0кг у моїх старих GOOD&YEAR), присутність в протекторі шару polyamide – ознака преміальної конструкції та термостійкості шини. Перші враження на сухому асфальті: наднизький шум, комфортний м'який хід (навіть дружина це відчула), гарний накат, відмінні курсова стійкість та керованість (як-не-як “Sport...”), добрий відгук на прискорення, напрочуд впевнене гальмування. Про їзду в дощ/після дощу поки нічого сказати не можу. Впевнений, що “клас А” відповідає дійсності.
Нищик Роман Анатолійович
Поки тиждень відкатав. Виглядає, що хороша покупка за свої кошти. По шумності важко сказати, не маю з чим порівняти, авто недавно купив і це перша літня резина на ньому у моїй власності.
Олександр
Шини відмінні, добре керуються як на сухому так і мокрому асфальті, не шумні. Купівлею задоволений.
Храпійчук
Замовлення прийшло вчасно,при огляді якісні шини
Юрій
Сьогодні встановив дані шини на автомобіль, максимально задоволений, шини 2025 року випуску. Відбалансувалися ідеально, шини не шумні, м"які. Автомобіль гарно тримає дорогу, як на сухому асфальті так і на мокрому. Поки що не випробував на швидкостях 130+, до 130 км/год автомобіль почуває себе прекрасно, впевнено, думаю на більших швидкостях також проблем не буде. Боковина шин м"яка, не знати як буде тримати удари. Якщо порівнювати між моїми попередніми Hankook Ventus Prime 3 91V, дані шини нічим не гірші. В дечому навіть кращі, вони тихіші і м"якіші, тим самим, їзда на автомобілі комфортніша. На мою думку, ідеальне співвідношення ціна/якість, одним словом, дані шини рекомендую до купівлі.
Юрій
Сьогодні забрав шини, доставкою задоволений, шини прийшли швидко, менеджер інформативно проконсультував за дані шини. Попередні шини на автомобілі були марки Hankook Ventus Prime 3, планую на днях перевзути шини, обов'язково напишу відгук коли протестую їх. Шини прийшли 07 тиждень 2025 року, в описі вказано рівень шуму 70 db, а прийшли з наліпкою 68 db, це звісно-таки радує. На рахунок шумності і всіх інших параметрів дам відгук, коли протестую дані шини.
Джгун Наталія Сергіївна
Неякісні шини, шумить гірше чім зима, походу брак заводу, на обмін не беруть гроші викинуті на вітер, не раджу тут купувати
Дмитро
Купляв нову з найкращим індексом економії палива. Все виявилось з точністю до навпаки. Вибіг на новій літній гумі виявився майже на 20% менше, ніж на зимовій, що стояла до цього. Шокований від такого результату. Для "електрички" з запасом ходу +/-150 км на повному заряді це дуже суттєво.
Бородуліна Марина
Задоволена покупкою, шини м'які, тихі, керованість зберігається як на сухому асфальті, так і на мокрій дорозі. Машину по всій дорозі не веде. В загальному все супер. Швидко відправили, менеджер , яка приймала замовлення дуже ввічлива , проконсультувала , допомогла обрати шини
Эдуард Эдуард Эдуард
Купував на бум. Шини сподобались гальмують гарно, стартують також не шумні можна порівняти з мішками прімасі 4
Нагайчук Роман
Придбав влітку 2024 (виготовлена в 2024) , від’їздив 3 місяці і певні враження можна сформулювати … До цієї була Yokohama BluEarth тому відчуття базуються на порівнянні цих двох шин Вона реально мʼяка , що робоча зона, що боковина , від цього відповідно менш шумна та краще поглинає нерівності та ширшавість дорожнього покриття, також гарно чіпляється за дорогу… Однак зворотною стороною мʼякості є моменти по керованості в поворотах , а саме схильність до підламування шини, … проте до «писку» і зносу передка не доходить … , але це вже в режимах ближче до екстремальних , в щоденному житті все норм Непогано балансується, «грузики» на кожне колесо клеїлись в межах 25-27 гр. З приводу зносостійкості не можу поки що нічого сказати … Yokohama зношувалась досить бадьоро .., побачимо…
Сергей
резина сподобалась, не шумна, гарно тримаэ дорогу як на асфадьті так і за містом, думаю вартує своїх грошей
Krivenko
Добрі шини. Керованість, шумність - гарні. Тверді, має бути добра зносостійкість
Хоменко Інна Володимирівна
Шини чудові, майстри з СТО характеризують їх як одні з кращих. Якісні, гарна гума, добре тримають дорогу. Дякую магазину! Успіхів і процвітання. Рекомендую однозначно.
137agr
Есть комплект летних шин 2002 года производства. Сейчас 2019. Если сравнивать с 2019 год производства то резина как была так и осталась в поряде. Полет нормальный! За это время другие бы все полопались не не единой трещинки!!
Валерий
купил резину и диски. перезвонили в течении нескольких минут. оператор, Наталья, подсказала все ньюансы. резина и диски получена. заказывал в пятницу вечером, получил нп в понедельник. езжу, управляемость и езда на шинах данлуп очень хорошая. спасибо.
Алексей
Покупал эту резину 3 года назад. Качеством очень доволен. Не шумная. Грыж нет, несмотря на то, что ловил ею немало ям. Дорогу держит отлично как в сухую погоду, так и в дождь. Аквапланирования вообще не замечено. Отходила 75000км. Если ее еще выпускают, куплю такую же новую. Зачем от добра добра искать.
Александр
Была такая у меня 4 сезона отходила. Дорогу держала как по рельсам не шумная довольно мягкая . Износостойкость считаю хорошая резко стерлась только на 4 сезоне
Николай Николаевич
Купил шины прошлой весной.Чисто шоссейная модель. Хорошо держат дорогу как на сухом, так и на мокром асфальте (140 в дождь и 190 по сухой дороге - Легко!). Достаточно низкий уровень шума. Перед покупкой смущал только 1 момент - читал в отзывах, что идет быстрый износ из-за мягкости покрышек, но на данный момент пробег порядка 33000 и все норм. так что о покупке нисколько не жалею. Очень порадовала цена. В общем комфортные и очень надёжные шины.
Андрей
Резина - просто бомба! Брал на свой страх и риск, модель новая, отзывов не было нигде. Не пожалел нисколько.Резина как из сказки: мягкая, бесшумная, цепкая, что на сухой что на мокрой дороге держит, ездил и по лесу и по грязи - даже не застрял ни разу! Разгонял до 200. Когда переобувался, на шиномонтаже меня все пугали - мол , на следующий день вернулся с грыжей. Было очень страшно, потому как многие пишут, что ловят за сезон по 5 грыж на каждое колесо.Не знаю, то ли ездоки такие, то ли резина - тьфу-тьфу, нет ни одной грыжи! Проехал 29 тысяч, наезжал на бордюры, живу в частном секторе, постоянно по острым камням езжу - всё ок! Износа пока не заметил никакого.Короче, я очень доволен, всем советую, как туристическую резину - что я имею ввиду: немного хуже в поворотах чем твердая спорт-резина, и не имеет внешнего вида (типа красивого протектора и пр.), а в остальном - отлично. Я по трассе езжу обычно 140-160, и всё замечательно.
Виктор
Главный плюс этих шин с моей точки зрения является износостойкость, на наших дорогах даже не набил за все время использования ни одной шишки/грыжи. Качеством и надежностью шин очень даже доволен, не думал, что они окажутся такими крепкими
Юрий
Сегодня нам магазины предлагают очень большой выбор шин, но как же сделать правильный выбор? Перечитал огромное количество отзывов и тестов, выслушал много советов от друзей. В итоге мой выбор был сделан в пользу этой резины! Шины превзошли все мои ожидания, особенно если учесть тот факт, что до этого ездил на Ханкуке. Особенно поразили тормозные характеристики авто останавливается моментально даже АБС не срабатывает. По износу сложно судить всего пару тысяч накатал, но вроде все ок. В общем и целом резиной доволен на все 100%