Авторитетна думка Auto Bild Allrad - тест позашляхових шин для літа 2018 у розмірі 265/60 R18
Відомий журнал Auto Bild Allrad проводить незалежні тести покришок серед моделей одного класу, але різних виробників.
У квітневому виданні вийшов звіт, який експерти надали публіці після тестування літньої гуми в типорозмірі 265 60 18, встановлюваному на потужні позашляховики. Для випробувань був вибраний полігон в Техасі, де вже у березні потепліло до 20 градусів.
Учасники випробувань:
Що можна сказати про підбірку випробовуваних зразків? Експерти вирішили охопити декілька цінових сегментів: преміальні покришки за високою вартістю представили виробники Goodyear, Pirelli та Continental, в піддослідні шини з середнього за вартістю класу потрапили Toyo, Kumho, Hankook, а бюджетну гуму представив індійський бренд Apollo і китайські колеса Goodride.
Відразу обмовимося, що індійська гума коштує помітно дорожче за китайського представника, тому перше місце за найдоступнішу вартість негласно присудили моделі Goodride SU318. На цьому, на жаль, її перемоги закінчилися. Виробникові дісталося останнє місце в загальному заліку, вердикт «незадовільно» і лист експертів інженерам ZC Rubber приблизно наступного змісту: «Шановні розробники! Не можна створювати й продавати гуму, у якої на вологому покритті під дощем до неподобства погіршуються характеристики». Ніяка економія не окупить шлях гальмування завдовжки в 72,3 метра. В порівнянні з переможцем Піреллі Скорпіон Верде в цій дисципліні, шлях гальмування китайських автошин довше на 20 метрів.
З помітним відривом в показниках індійська автошина Apollo Apterra HT2 зайняла сьому позицію в турнірній таблиці, рейтинг «умовно, але рекомендоване» і похвали за високе протистояння аквапланінгу. Скепсис викликали довжина гальмівного шляху на вологому дорожньому покритті й важка керованість на сухому асфальтованому покритті. Та все ж купівля у 2009 році компанії голландського походження Vredestein принесла свої плоди, і у виробника з'явився шанс поступово довести основні показники до європейських вимог.
Автогума Toyo Proxes T1 Sport SUV за недостатню керованість і середні показники гальмування, бічній стійкості й керованості на вологій трасі залишила за собою шосте місце. Проте приємно здивувала тестувальників паливна економічність і їздовий комфорт моделі.
П'яте місце зайняла автошина Kumho Crugen HP91. Попри гідні показники більшості дисциплін, на сухому покритті гума проявила недостатню керованість за що отримала «3+». Керованість безпосередньо пов'язана з безпекою, тому вище за вердикт «задовільно» покришки отримати не змогли. Той же вердикт, але четверте місце в рейтингу зайняли шини Pirelli Scorpion Verde. Підвела керованість на вологому покритті, проте ефективність гальмівних показників вивело модель на сходинку вище.
Усі шанси опинитися в лідерах були у представниці Goodyear. І хто б міг подумати, що на бездоріжжі автошина покаже найгірший результат у випробуванні на тягове зусилля. Оцінка «зразково» за моделлю Goodyear EfficientGrip SUV і третє місце.
Перше місце отримали відразу дві моделі: спортивна Continental ContiSportContact 5 SUV і потужна Hankook Ventus ST RH06. Німецька шина вбила наповал відмінними показниками керованості на сухій, мокрій поверхні, включаючи бездоріжжя. Миттєві й точні рульові реакції на поворотах, короткий шлях гальмування на сухому і вологому дорожньому покритті довели, що преміальні шини коштують своїх грошей.
Другий лідер – гума від Hankook з єдиним спрямованим симетричним типом протектора серед тестованих продуктів. Такий протектор звичніше бачити на всесезонних і зимових автошинах, тому недивно, що на бездоріжжі їй не було рівних. На сухому асфальті покришка поступилася Континенталь, але на грязьовій каші, що розкиснула, вологій траві спрямований малюнок збільшив тягу, чим заробив більшу кількість балів.
Детальніше про номінації....
Тяга на траві
(Середнє тягове зусилля, Н)
Тягове зусилля на гравії
(Середнє тягове зусилля, Н)
Тягове зусилля на піску
(Середнє тягове зусилля, Н)
Тягове зусилля у бруді
(Середнє тягове зусилля, Н)
Керованість на гравії
(Середня швидкість, км/год)
Стійкість до подовжнього аквапланування
(Швидкість втрати зчеплення, км/год)
Стійкість до поперечного аквапланування
(Середнє бічне прискорення, м/с2)
Керованість на мокрому покритті
Бічна стійкість на мокрому покритті
(Час кола, с)
Гальмування на мокрому покритті
(Гальмівний шлях зі 100 км/год, м)
Керованість на сухому покритті
(Середня швидкість, км/год)
Гальмування на сухому покритті
(Гальмівний шлях зі 100 км/год, м)
Шумоутворення
(Рівень шуму при 50 і 80 км/год, дБ (А))
Економічність
(Опір коченню, кг/т)
Бали протестованих шин зібрані в таблицю
Примітка: Бали виставлені за німецькою градацією, де 1 - відмінно, а 6 – незадовільно. Якщо при тестуванні гума отримує більше 3+ балів в таких дисциплінах, які впливають на безпеку (керованість на щебені та гравії, відвертання аквапланування, гальмівні властивості й керованість на вологому і сухому асфальті), або у моделі загальна оцінка більше 3+ балів, то можливість отримати у фіналі «зразково» виключається.
Багато водіїв вважають доволі привабливими оголошення про купівлю вживаних шин. Головною перевагою здається низька вартість, тому деякі поспішають придбати їх заради економії.
Коли мова заходить про шини для електромобілів, багато хто ставить питання: а в чому тут особливість? Зрештою, шини здаються простим компонентом автомобіля. Але при глибшому вивченні особливостей електромобілів з'ясовується, що навіть така, здавалося б, стандартна річ, як шина, має свої нюанси.
Брудові шини для транспорту ЗСУ – тема, яка заслуговує на особливу увагу. Адже це не просто елемент автомобіля, а важлива складова, здатна значно поліпшити прохідність транспортних засобів по складній місцевості, що особливо важливо в умовах ведення бойових дій.
Шини для електромобілів повинні бути більш міцними, стійкими і ефективними, а також забезпечувати надійне зчеплення і акустичний комфорт в салоні, — це за замовчуванням.
Дешевші шини заощаджують гроші, але зношуються швидше, що впливає на продуктивність, керованість і безпеку автомобіля. Якісні дорогі шини мають удосконалений дизайн, краще зчеплення та підвищену довговічність. Вони забезпечують тихішу їзду та сприяють плавному водінню. Перш ніж обрати, враховуйте термін служби шини, характеристики та репутацію виробника. А головне — не хвилюйтесь, все в житті буває вперше, тому наші консультанти завжди готові допомогти.
Шини великого розміру покращують керованість транспортного засобу, бо пропонують більшу площу контакту з дорогою і тим покращують зчеплення. Але вони також мають їздові недоліки. Збільшення ваги та інерції великих шин погіршує реакцію керованості і робить автомобіль менш маневреним — він повільніше реагує на рухи керма. Цей парадокс є проблемою під час вибору шин, оскільки переваги покращеного зчеплення слід порівнювати з потенційними втратами в маневреності та динаміці водіння.
Шинна компанія «Shiny & Diski» пропонує огляд топ-інновацій світової промисловості, які скоро будуть втілені в життя.
Вибір однієї з моделей мотошин - такий самий важливий процес, як і купівля мототранспорту. Від того, наскільки грамотно і відповідально ви підійдете до цього завдання, залежить ваша безпека на дорозі.