Шинне підприємство «Росава» презентувало нову модель зимових шин серії Premiorri
На 25 спеціалізованій виставці SIA-АвтоТехСервіс, яка нещодавно пройшла в Києві, АТ «Росава» представила новинку в категорії зимових шин під комерційною назвою Premiorri ViaMaggiore Z Plus.
Розробники відносять цю модель до розряду скандинавських покришок, яким не страшні суворі морози й щедрі снігопади. Саме ця зимова гума, попри прихильність вітчизняного виробника до традицій, що склалися у світовій шинній промисловості, уперше поповнила модельний ряд компанії виробом, оснащеним асиметричним протектором. У її структурі були сполучені актуальні для суворих погодних умов зими та перевірені досвідом конструкційні рішення, включаючи наступні особливості:
- ущільнену сітку ламелей для посилення зчеплення в плямі контакту на слизькій поверхні й утрамбованому снігу;
- прораховану до мікрона геометрію усіх робочих елементів протектора, що дозволило забезпечити покришці відмінні тягово-гальмівні показники на льоду і снігу;
- додавання до молекулярної структури гумотехнічної суміші компаундів на основі силіки, що дозволило їй легко адаптуватися до різких перепадів температур не втрачаючи еластичних властивостей;
- зміна профілю дренажних каналів, що позитивно вплинуло на продуктивність виведення снігової каші й води з-під коліс.
Детальніше про удосконалення протекторного малюнка
Розробку рецептури спеціальної «зимовою» силіки фахівці АТ «Росава» довірили французькій компанії, і вона впоралася з цим завданням на «відмінно». Адже присадки на основі натурального каучуку і полімерних сумішей сприяють стабілізації еластичності покришки у будь-яких погодних умовах, а в режимі критично низьких температур ця властивість має ключове значення. Внаслідок помірної м'якості й пружності гума щільно прилягає до поверхні, забезпечуючи безперервне зчеплення навіть на льоду або обмерзлому асфальті.
Тривимірні ламелі також піддалися модернізації та отримали нову конструкцію, що дозволило регулювати жорсткість блоків при прямолінійній їзді й здійсненні маневру. Ламелі мають закриту структуру, тому прорізаються тільки всередину блоку без виходу з боків.
Різна спрямованість гострокутних блоків з аналогічно нарізаними ламелями сприяє підвищенню ефективності роботи зачіпляючих кромок при кутах повороту, що змінюються. Це значно покращує показники керованості, і сприяє стабілізації жорсткості усієї конструкції.
За словами глави правління і гендиректора АТ «Росава» Олександра Даліби, за якісними характеристиками ключовим конкурентом новинки з сімейства Premiorri можна рахувати аналогічні покришки Nordman, проте цінова політика українських шинників буде цікавішою для кінцевого споживача.
У планах підприємства випустити лінійку монтажних параметрів Premiorri ViaMaggiore Z Plus в 16 варіантах – від R15 до R18, включаючи розміри для автомобілів категорії SUV. Новинка з'явиться на ринку вже восени поточного року і буде доступна в найбільш затребуваних типорозмірах R 16: 225/55, 215/70 і 205/55.
Увесь список типорозмірів шин, в яких планується робити Premiorri ViaMaggiore Z Plus:
185/65 R15 88H
195/65 R15 91H
205/65 R15 94H
205/55 R16 91H
205/60 R16 92H
215/60 R16 95H
215/65 R16 98H
215/70 R16 100H
225/55 R16 99H
235/60 R16 100H
215/60 R17 96H
225/50 R17 98H
225/65 R17 102H
235/45 R17 97V
225/40 R18 92V
245/40 R18 97V
Багато водіїв вважають доволі привабливими оголошення про купівлю вживаних шин. Головною перевагою здається низька вартість, тому деякі поспішають придбати їх заради економії.
Коли мова заходить про шини для електромобілів, багато хто ставить питання: а в чому тут особливість? Зрештою, шини здаються простим компонентом автомобіля. Але при глибшому вивченні особливостей електромобілів з'ясовується, що навіть така, здавалося б, стандартна річ, як шина, має свої нюанси.
Брудові шини для транспорту ЗСУ – тема, яка заслуговує на особливу увагу. Адже це не просто елемент автомобіля, а важлива складова, здатна значно поліпшити прохідність транспортних засобів по складній місцевості, що особливо важливо в умовах ведення бойових дій.
Шини для електромобілів повинні бути більш міцними, стійкими і ефективними, а також забезпечувати надійне зчеплення і акустичний комфорт в салоні, — це за замовчуванням.
Дешевші шини заощаджують гроші, але зношуються швидше, що впливає на продуктивність, керованість і безпеку автомобіля. Якісні дорогі шини мають удосконалений дизайн, краще зчеплення та підвищену довговічність. Вони забезпечують тихішу їзду та сприяють плавному водінню. Перш ніж обрати, враховуйте термін служби шини, характеристики та репутацію виробника. А головне — не хвилюйтесь, все в житті буває вперше, тому наші консультанти завжди готові допомогти.
Шини великого розміру покращують керованість транспортного засобу, бо пропонують більшу площу контакту з дорогою і тим покращують зчеплення. Але вони також мають їздові недоліки. Збільшення ваги та інерції великих шин погіршує реакцію керованості і робить автомобіль менш маневреним — він повільніше реагує на рухи керма. Цей парадокс є проблемою під час вибору шин, оскільки переваги покращеного зчеплення слід порівнювати з потенційними втратами в маневреності та динаміці водіння.
Шинна компанія «Shiny & Diski» пропонує огляд топ-інновацій світової промисловості, які скоро будуть втілені в життя.
Вибір однієї з моделей мотошин - такий самий важливий процес, як і купівля мототранспорту. Від того, наскільки грамотно і відповідально ви підійдете до цього завдання, залежить ваша безпека на дорозі.