Статті - сторінка 7
Фінські шинники до зимового сезону, що настає, 2017/18 підготували відразу декілька новинок в середньому ціновому і преміумсегменті. Одними з перших були презентовані моделі Nokian Nordman 7 для легкових автомобілів середнього класу і 7 SUV для позашляховиків і кросоверів, які орієнтовані на суворі погодні умови.
Наближається сезон відпусток і багато співвітчизників планують чкурнути далеко за межі рідної домівки, підкорювати горизонти безкрайньої України. Щоб зелені канікули відклалися в пам'яті приємними враженнями, варто продумати заздалегідь маршрут і підготувати автомобіль до далекої дороги. Оскільки усі фахівці радять підбирати гуму залежно від їздових переваг і регіональних особливостей, розглянемо варіанти літніх шин для різних частин нашої країни.
Ще декілька десятків років назад кожен автомобіліст знав, що Мішлен це французький виробник, а шини Бріджстоун приїжджають до нас з Японії. Що ж відбувається зараз, коли на полицях магазинів можна зустріти вироби цих відомих брендів з маркуванням "Made in..." припустимо, в Росії або Китаї? Підробка? Не підробка, але продукція низької якості, яка розрахована на менш вимогливих покупців? На жаль, досить поширена думка, що від географії виробництва залежить якість шин одного і того ж бренду. Але сьогодні ми розвінчаємо цей міф і доведемо, що маркування місця виготовлення істотно переоцінюється нашими покупцями.
Іноді замислюєшся: чи так добре мати вибір? Адже були раніше шини тільки одного типу і їздили на них всі поголовно взимку, влітку і в міжсезоння. Може правильно робили? А усі ці підтипи, розділення покришок на зимові й літні – усього лише маркетинговий прийом, щоб змусити автомобілістів розщедритися, а шинним магнатам нажитися на них?
Мало хто з вітчизняних автомобілістів знає, що продукція українського білоцерківського заводу відома вже в 55 країнах по всьому світу. Дві третини шин вирушає відразу на експорт. Проте всього дев'ять років тому у 2008 році після довгої збиткової історії, компанія знаходилася на волосок від банкрутства. На той момент географія продажів гуми Росава складалася з країн СНД, Східної Європи, а понад 25% віддавалося в руки одного клієнта – «Автоваз». Як же сталося, що за короткий період продукція «Росава» набрала світову популярність?
Низько профільна гума привертає увагу любителів красивого тюнінгу. В порівнянні зі стандартною шиною вона має менший діаметр, а, означає, на неї можна встановити ширший і «агресивний» диск. Навіть не зовсім нова модель після такого перетворення виглядає стильно. Проте зовнішній вигляд ця не єдина зміна, яку відчує власник після встановлення низькопрофільної шини: звичні їздові характеристики істотно зміняться. Чи піде це на користь або навпаки стане причиною неполадок, залежить від розумного підходу до вибору ширини профілю. Але спершу, про всяк випадок, нагадаємо, що таке низькопрофільна шина.
Питання дати виготовлення покришки цікавить практичних усіх автомобілістів, які звертаються в наш інтернет-магазин. Подібно до того, як споживач купує харчові продукти та шукає на етикетці терміни придатності, наші клієнти теж хочуть упевнитися, що гума «не прострочена». Проте на автошинах вказана лише дата виготовлення, що вводить покупців в замішання.
Нам пощастило мешкати в регіоні, де виразно можна відчути зміну сезонів. Для автовласників це виливається в необхідність перевзування шин до літнього і зимового сезону. Або не виливається? Адже багато виробників стверджують, що можна узяти комплект всесезонна та забути про додатковий клопіт і витрати. Спробуємо сьогодні розібратися: чи виправдовує себе використання всесезонної гуми літом, або варто обрати модель з літнього асортименту.
У вас залишилися шини з минулого сезону? Відмінно, справа залишилася за малим: перевірити, чи не втратили вони своїх властивостей, а також підготувати автомобіль до безпечної експлуатації в міжсезоння й влітку.