Що буде, якщо тиск у шинах вищий за норму
Тиск у шинах автомобіля бажано перевіряти раз на місяць. Це робиться за допомогою спеціального приладу — манометр. Візуально оцінити, чи достатньо накачано покришки, буває складно. Тим більше, що на тиск у літніх та зимових покришках впливає і температура повітря на вулиці. Надто високий або навпаки низький тиск може призвести до погіршення керованості та передчасного зносу гуми.
Негативні наслідки високого тиску в шинах
Параметри тиску в шинах визначає виробник автомобіля. Ця інформація зазвичай вказана на:
- кришці бензобака;
- середній стійці кузова;
- на двері багажника;
- водійські двері.
Як правило, у такій «шпаргалці» позначено, який тиск прийнятний для конкретного типорозміру. У середньому виробники рекомендують підтримувати показник на рівні від 2 до 2,8 бар.
Якщо гума легкового автомобіля перекачана, пляма контакту гуми з дорогою зменшується. З поверхнею найбільше стикається центральна область покришки, що позначається на керованості автомобілем. Особливо це відчувається при поворотах та на високих швидкостях. Крім того, машина повільно гальмує. Під час дощу та ожеледиці це може зіграти поганий жарт з водієм.
Через підвищений тиск навантаження з шин передається на підвіску та кузов. Якщо невдало наїхати на яму на великій швидкості, шину просто розірве.
Інші негативні моменти:
- збільшується ризик проколу колеса ;
- швидше стирається середня частина протектора;
- підвищується зношування інших елементів ходової частини — стійок стабілізатора, кульових опор, підшипників і т.д.
Машину на такій гумі трусить навіть при їзді на рівній дорозі. При проходженні поворотів відчувається бічна грань колеса.
Наслідки тиску в шинах нижче норми
При недостатньому тиску пляма контакту при русі навпаки збільшується. Це означає, що створюється підвищене тертя гуми поверхню. Покришки перегріваються, край протектора стирається. Автомобіль у результаті повільніше реагує на керування, погіршується зчеплення з дорогою під час дощу. Крім того, збільшується витрата палива. При низькому тиску в шинах машину починає тягнути на той бік, де спущено колесо. Покришки свистять на поворотах і ніби «підламуються».
Єдиний плюс, які можна витягти від приспущеної гуми, якщо водій опинився на замерзлій дорозі на літніх шинах. У такому випадку варто навмисно знизити тиск у покришках до 1,6 бара і повільно пройти несприятливу ділянку.
Важливість накачування шин до оптимального значення
Необхідність накачування гуми до необхідного виробником рівня очевидна. Від цього залежить багато в чому безпека та комфорт при пересуванні, довговічність самої шини та витрата палива.
Крім того, варто пам'ятати, що тиск у гумі залежить також від сезону. Взимку опір, з яким повітря «тисне» на площу гуми всередині знижується. Для досягнення оптимального рівня показника, в холодну пору року тиск у шинах потрібно перевіряти раз на два тижні, оскільки холодне повітря втрачає обсяг. Тому потрібне підкачування. Причому робити це краще прямо на вулиці.
Влітку температура підвищується — тиск збільшується. Шини або трохи не докачують, або приспускають.
Підняти рівень показника в покришках слід і при перевантаженні машини приблизно на 0,2 – 0,3 бара. Актуальна ситуація для шин мікроавтобусів або вантажівок, які часто надмірно навантажують.
Не можна їздити на перекачаних шинах та на занадто спущених колесах. У покришках потрібно завжди підтримувати оптимальний рівень тиску з огляду на температуру повітря на вулиці, завантаженість авто та стан самої дороги. Від цього залежить безпека поїздок, витрата палива, швидкість зношування ходової частини.
Багато водіїв вважають доволі привабливими оголошення про купівлю вживаних шин. Головною перевагою здається низька вартість, тому деякі поспішають придбати їх заради економії.
Коли мова заходить про шини для електромобілів, багато хто ставить питання: а в чому тут особливість? Зрештою, шини здаються простим компонентом автомобіля. Але при глибшому вивченні особливостей електромобілів з'ясовується, що навіть така, здавалося б, стандартна річ, як шина, має свої нюанси.
Брудові шини для транспорту ЗСУ – тема, яка заслуговує на особливу увагу. Адже це не просто елемент автомобіля, а важлива складова, здатна значно поліпшити прохідність транспортних засобів по складній місцевості, що особливо важливо в умовах ведення бойових дій.
Шини для електромобілів повинні бути більш міцними, стійкими і ефективними, а також забезпечувати надійне зчеплення і акустичний комфорт в салоні, — це за замовчуванням.
Дешевші шини заощаджують гроші, але зношуються швидше, що впливає на продуктивність, керованість і безпеку автомобіля. Якісні дорогі шини мають удосконалений дизайн, краще зчеплення та підвищену довговічність. Вони забезпечують тихішу їзду та сприяють плавному водінню. Перш ніж обрати, враховуйте термін служби шини, характеристики та репутацію виробника. А головне — не хвилюйтесь, все в житті буває вперше, тому наші консультанти завжди готові допомогти.
Шини великого розміру покращують керованість транспортного засобу, бо пропонують більшу площу контакту з дорогою і тим покращують зчеплення. Але вони також мають їздові недоліки. Збільшення ваги та інерції великих шин погіршує реакцію керованості і робить автомобіль менш маневреним — він повільніше реагує на рухи керма. Цей парадокс є проблемою під час вибору шин, оскільки переваги покращеного зчеплення слід порівнювати з потенційними втратами в маневреності та динаміці водіння.
Шинна компанія «Shiny & Diski» пропонує огляд топ-інновацій світової промисловості, які скоро будуть втілені в життя.
Вибір однієї з моделей мотошин - такий самий важливий процес, як і купівля мототранспорту. Від того, наскільки грамотно і відповідально ви підійдете до цього завдання, залежить ваша безпека на дорозі.
Часто власники авто стикаються з необхідністю очищення покришок і дисків від забруднень. Чисті та блискучі диски не тільки надають вашій машині привабливого вигляду, а й служать важливим елементом загальної безпеки та продуктивності транспортного засобу.
Вибір дисків - це важливий етап тюнінгу та обслуговування вашого автомобіля. Під час пошуку нових моделей ви, можливо, зіткнетеся з термінами "оригінальні диски" і "репліки".