Які шини краще — «Белшина» або «Росава»?
Одна з головних якостей товару — його доступність. З неї виростає популярність, яка неминуче закінчується порівнянням з іншим, аналогічним за доступністю товаром. При рівності цін предметом суперечки стає якість. У такій ситуації опинилися виробники шин: яка гума краще — «Rosava» або «Belshina»?
Літні шини
При всій принциповості суперництва «Росави» і «Белшини» на ринках різних країн (поряд з російськими аналогами), прямих порівняльних тестів між ними або не проводилося, або від них не залишилося документальних слідів у всесвітній мережі. Обидві покришки потрапляли в журналістські дослідження, але не віч-на-віч, а в пулі з іншими протекторами (крім «всесезонної»). Наприклад, в недавньому тесті від «Автоцентру», де на легкових автомобілях випробовувалися літні шини типорозміру 195/65 R15 з різними малюнками. Виграла гума Continental ContiPremiumContact 5. З білоцерківської лінійки узяли новинку — Rosava Itegro, з білоруської — Belshina Artmotion Bel-261.
Rosava Itegro
Belshina Artmotion Bel-261
Результат
5 місце
11 місце, останнє
Позитивні особливості, виявлені під час тесту
Хороше гальмування на мокрому асфальті
Контрольована поведінка автомобіля на сухому асфальті
Високий рівень керованості
Високий рівень керованості
Висока зносостійкість
Стійкість до аквапланування при поворотах
Зимові шини
Фахівці «Автоцентру» проводили і аналогічне дослідження класу зимових шин, як годиться, за Полярним колом. Справедливості заради, тест проходив на п'ять років раніше, ніж експерименти з літніми покришками. Випробовувалися шини розмірністю 185/65 R14, загальним числом двадцять. Але «Росава» з моделлю WQ-103 представляла «липучки» європейського типу, а Бел-107 змагалася як арктична гума. Тому зводити їх в єдину таблицю — не коректно.
При цьому виявлені під час випробувань характеристики від цього, звичайно, не зміняться. Критеріїв перевірки — теж двадцять, по кожному виставляється оцінка. Бали сумуються, після чого виводиться середнє арифметичне. У переможця, Nokian Hakkappeliitta 7, ця цифра дорівнює 8.72. У «Rosava» — 6.93, «Belshina» набрала 6.61. Ще нижче оцінки — були.
«Росава»:
- Можливість виходу з розпочатого занесення на льоду
- Хороша керованість на високій швидкості по крижаній дорозі
- Невисоке зчеплення на снігу, уклін в зовнішню сторону повороту (те ж — на асфальті)
- В цілому властивості — збалансовані і забезпечують безпеку при зимовій їзді
«Белшина»:
- Відсутність ламелей забезпечило провал характеристик на льоду (насамперед, по керованості)
- Поганий розгін, як на льоду, так і на снігу
- Завдяки жорсткій бічній частині шини вона гідно виглядає на сухому асфальті
- На мокрому асфальті показники досить збалансовані
- На поверхні нового протектора — «волоски», потрібна додаткова обкатка
Конкуренція
Гостра конкуренція між брендами «Rosava» і «Belshina» в сегменті бюджетних покришок виходить далеко за межі тестових трас. Український виробник звинуватив білоруських колег у демпінгу і ініціював у 2010-му році введення квот по імпорту продукції «Belshina» у свою країну. Старт пропонувався від 450 тисяч штук на рік з подальшим підвищенням квоти. Втім, законодавчого продовження ця ініціатива не мала, та принципи ринкової економіки запанували.
Ринкове суперництво української та білоруської марок, згідно з законами економіки, призводить до підвищення якості продукції. Але переваги автовласників раніше розділені — судячи з відгуків, кожен вибирає свій варіант з цих двох, виходячи з особистого досвіду і переваг.
Багато водіїв вважають доволі привабливими оголошення про купівлю вживаних шин. Головною перевагою здається низька вартість, тому деякі поспішають придбати їх заради економії.
Коли мова заходить про шини для електромобілів, багато хто ставить питання: а в чому тут особливість? Зрештою, шини здаються простим компонентом автомобіля. Але при глибшому вивченні особливостей електромобілів з'ясовується, що навіть така, здавалося б, стандартна річ, як шина, має свої нюанси.
Брудові шини для транспорту ЗСУ – тема, яка заслуговує на особливу увагу. Адже це не просто елемент автомобіля, а важлива складова, здатна значно поліпшити прохідність транспортних засобів по складній місцевості, що особливо важливо в умовах ведення бойових дій.
Шини для електромобілів повинні бути більш міцними, стійкими і ефективними, а також забезпечувати надійне зчеплення і акустичний комфорт в салоні, — це за замовчуванням.
Дешевші шини заощаджують гроші, але зношуються швидше, що впливає на продуктивність, керованість і безпеку автомобіля. Якісні дорогі шини мають удосконалений дизайн, краще зчеплення та підвищену довговічність. Вони забезпечують тихішу їзду та сприяють плавному водінню. Перш ніж обрати, враховуйте термін служби шини, характеристики та репутацію виробника. А головне — не хвилюйтесь, все в житті буває вперше, тому наші консультанти завжди готові допомогти.
Шини великого розміру покращують керованість транспортного засобу, бо пропонують більшу площу контакту з дорогою і тим покращують зчеплення. Але вони також мають їздові недоліки. Збільшення ваги та інерції великих шин погіршує реакцію керованості і робить автомобіль менш маневреним — він повільніше реагує на рухи керма. Цей парадокс є проблемою під час вибору шин, оскільки переваги покращеного зчеплення слід порівнювати з потенційними втратами в маневреності та динаміці водіння.
Шинна компанія «Shiny & Diski» пропонує огляд топ-інновацій світової промисловості, які скоро будуть втілені в життя.
Вибір однієї з моделей мотошин - такий самий важливий процес, як і купівля мототранспорту. Від того, наскільки грамотно і відповідально ви підійдете до цього завдання, залежить ваша безпека на дорозі.
Часто власники авто стикаються з необхідністю очищення покришок і дисків від забруднень. Чисті та блискучі диски не тільки надають вашій машині привабливого вигляду, а й служать важливим елементом загальної безпеки та продуктивності транспортного засобу.
Вибір дисків - це важливий етап тюнінгу та обслуговування вашого автомобіля. Під час пошуку нових моделей ви, можливо, зіткнетеся з термінами "оригінальні диски" і "репліки".