Розквіт Росави - історія запаморочливого успіху або боротьба за існування?
Мало хто з вітчизняних автомобілістів знає, що продукція українського білоцерківського заводу відома вже в 55 країнах по всьому світу. Дві третини шин вирушає відразу на експорт. Проте всього дев'ять років тому у 2008 році після довгої збиткової історії, компанія знаходилася на волосок від банкрутства. На той момент географія продажів гуми Росава складалася з країн СНД, Східної Європи, а понад 25% віддавалося в руки одного клієнта – «Автоваз». Як же сталося, що за короткий період продукція «Росава» набрала світову популярність?
Трохи історії
На момент заснування в 1972 році завод оснастили новітнім італійським устаткуванням фірми Pirelli й поставили завдання забезпечити автошинами виготівника «Жигулів». Працюючи за бартерною схемою, підприємство поступово залазило у борги за постачання енергоносіїв і сировини. З 1999 року по 2003 рік заводу вдалося заробити на повну потужність, потрапивши до складу групи «Амтел». Проте, продовжуючи поставляти продукцію із занадто низькою націнкою своєму основному клієнтові Автовазу, завод ледве зводив кінці з кінцями.
Перший крок на шляху до нарощування капіталу, новий власник Жеваго зробив у бік модернізації виробництва. Для цього довелося скористатися інвест-програмою банку «Фінанси та Кредит». Проте керівництво не піддавалося паніці, спостерігаючи як і раніше збитковість підприємства, тому як цілому забезпечити діяльність заводу і розрахуватися з кредитами вчасно вдається.
У найплачевнішому стані завод перейшов в управління Вадима Татуся. Звіт по 2008 року показав, що збиток склав свій максимум – понад 400 млн. грн при доході трохи понад 1 млрд. грн. А коли сталася ревальвація гривні, увесь дохід від Автовазу вийшов на нуль внаслідок заборгованості підприємству за минулі 2 місяці.
Так підійшов час розлучатися з 36 літнім партнером ВАЗом і обертати свій погляд на експорт продукції. Навесні 2009 року після підвищення курсу долара до гривні керівництво затвердило стратегію активного освоєння світового ринку.
Росава захоплює світ
Залучення клієнтів принесло плоди після участі «Росави» на міжнародних виставках. У 2009 році на виставці в Німеччині компанії вдалося підписати контракт з виробником шин SYRON Tires. Вітчизняному виробникові довірили випускати гуму під брендом замовника, розсекретивши свої технології. Це сприяло вступу валюти на рахунки підприємства у той час, поки увесь український ринок переживав кризу. Переконавшись, що їм під силу випускати продукт європейської якості, засновники почали експортувати свою гуму під брендом Rosava і Premiorri. Низька ціна на продукцію стимулювала інтерес європейських споживачів. Особливою популярністю користуються дві моделі - Rosava QuaRtum S49 і Rosava Itegro. Ці шини відомі в країнах Південної, Східної та Центральної Європи. Пізніше були охоплені країни Північної та Південної Америки й Південно-східна Азія.
Вагому частину продукції компанія поставляє у Бразилію. Уперше шини Білоцерківського заводу в цій країні побачили в 2010 році. Особливою популярністю користується модель Premiorri Solazo, яка повністю відповідає кліматичним і дорожнім умовам регіону.
Припали до місця наші покришки в Іспанії, Алжирі, Конго і Португалії. З 2013 року продукція з'явилася в Колумбії, Парагваї, Панамі і інших країнах.
Провівши аналіз китайського ринку, виробник побачив перспективу успішного збуту своїх виробів. Менеджери компанії пояснили, що китайці продають гуму дешево тільки за кордоном, внаслідок урядових субсидій експорту. У самій країні ціна шин локальних виробників досить висока і, наприклад, наша гума Rosava BC-11 цілком може конкурувати з місцевими брендами в цій боротьбі.
До 2014 року Росава зробила чергову модернізацію і пройшла сертифікацію ISO/TS. Відповідність продукції європейським стандартам відкрила шлях з бюджетного у вищий клас. На ключових етапах виробництва устаткуванням HOFMANN і за допомогою рентгенодефектоскопії проводиться контроль якості й тестування характеристик.
Збільшення продажів на внутрішньому ринку
Реалізація покришок в Україні збільшилася на 63%. Сталося зростання, завдяки випуску комерційної лінійки Premiorri. Нова серія має європейську якість багато в чому завдяки закупівлі в грудні 2016 року німецького устаткування. Тепер німецькі форматори-вулканізатори виконують повний процес вулканізації гуми Росава.
Випробувати технічно зважилися на новинку Premiorri Vimero-Van. Після успіху моделі на виставці «Reifen Essen 2016» нову технологію вирішила використати при виробництві автогуми Premiorri Solazo S + і Rosava Itegro в деяких типорозмірах.
Реально оцінюючи умови вітчизняних доріг, розробники багато часу приділяють підвищенню якості зчеплення з дорогою. Для цього в літніх шинах Росава використовують посилений склад суміші гуми Silica Heat Optimal. Окрім цього, інженери знають, як важливо нашому автомобілістові не лише купити гуму за низькою вартістю, але ще і в процесі експлуатації не раз переконатися в її економічності. Тому багато нових моделей, у тому числі Premiorri Solazo, дозволяють зменшити споживання палива і проявляють підвищену довговічність, шляхом технології Santaflex 6 PPD. Використання в продукції натуральних складових розв'язали проблему контролю над поведінкою покришки при різких температурних перепадах.
Не дивно, що на європейському асфальті літня гума Росава показує короткий шлях гальмування і легку керованість, адже навіть на наших розбитих дорогах покришка поводиться передбачувано.
Сьогодні продуктовий портфель підприємства налічує близько 100 типорозмірів автошин для легкових, легковантажних і вантажних автомобілів. Гума випускається для мікроавтобусів, тролейбусів, сільгосптехніки. Річна виробнича потужність підприємства 6000000 шин в рік.
Залежно від сезону автовласник може підібрати літні шини зимові або всесезонні покришки. Детально ознайомитися з асортиментом літньої гуми Росава можна в нашому каталозі.
Багато водіїв вважають доволі привабливими оголошення про купівлю вживаних шин. Головною перевагою здається низька вартість, тому деякі поспішають придбати їх заради економії.
Коли мова заходить про шини для електромобілів, багато хто ставить питання: а в чому тут особливість? Зрештою, шини здаються простим компонентом автомобіля. Але при глибшому вивченні особливостей електромобілів з'ясовується, що навіть така, здавалося б, стандартна річ, як шина, має свої нюанси.
Брудові шини для транспорту ЗСУ – тема, яка заслуговує на особливу увагу. Адже це не просто елемент автомобіля, а важлива складова, здатна значно поліпшити прохідність транспортних засобів по складній місцевості, що особливо важливо в умовах ведення бойових дій.
Шини для електромобілів повинні бути більш міцними, стійкими і ефективними, а також забезпечувати надійне зчеплення і акустичний комфорт в салоні, — це за замовчуванням.
Дешевші шини заощаджують гроші, але зношуються швидше, що впливає на продуктивність, керованість і безпеку автомобіля. Якісні дорогі шини мають удосконалений дизайн, краще зчеплення та підвищену довговічність. Вони забезпечують тихішу їзду та сприяють плавному водінню. Перш ніж обрати, враховуйте термін служби шини, характеристики та репутацію виробника. А головне — не хвилюйтесь, все в житті буває вперше, тому наші консультанти завжди готові допомогти.
Шини великого розміру покращують керованість транспортного засобу, бо пропонують більшу площу контакту з дорогою і тим покращують зчеплення. Але вони також мають їздові недоліки. Збільшення ваги та інерції великих шин погіршує реакцію керованості і робить автомобіль менш маневреним — він повільніше реагує на рухи керма. Цей парадокс є проблемою під час вибору шин, оскільки переваги покращеного зчеплення слід порівнювати з потенційними втратами в маневреності та динаміці водіння.
Шинна компанія «Shiny & Diski» пропонує огляд топ-інновацій світової промисловості, які скоро будуть втілені в життя.
Вибір однієї з моделей мотошин - такий самий важливий процес, як і купівля мототранспорту. Від того, наскільки грамотно і відповідально ви підійдете до цього завдання, залежить ваша безпека на дорозі.
Часто власники авто стикаються з необхідністю очищення покришок і дисків від забруднень. Чисті та блискучі диски не тільки надають вашій машині привабливого вигляду, а й служать важливим елементом загальної безпеки та продуктивності транспортного засобу.
Вибір дисків - це важливий етап тюнінгу та обслуговування вашого автомобіля. Під час пошуку нових моделей ви, можливо, зіткнетеся з термінами "оригінальні диски" і "репліки".