Унікальні технології Michelin - мінімум звуку, максимум безпеки
Французький виробник Michelin заслужено є еталоном якості. Маючи у своїй структурі науково-дослідні лабораторії та полігони, інженери задають темп розвитку шинної індустрії. Виробник пропонує своїм клієнтам шини, оснащені новими технологіями, щоб пересування на автомобілі було комфортним і безпечним. Сьогодні ми розповімо про три розробки, які вже успішно застосовуються при випуску останніх моделей преміальних шин.
Технологія Michelin Acoustic – звуковий комфорт на високій швидкості
Попри те, що акустичний комфорт стоїть не на першому місці серед вимог до бажаних характеристик гуми, від шин преміумкласу чекають максимальної віддачі. Тому інженери Мішлен приділили цій властивості особливу увагу.
Дослідження шведських експертів журналу «Vi Bilägare» показали, що рівень шуму в салоні коливається від показника в 65,9 дБ (у цьому діапазоні відбувається розмова на підвищених тонах) до 77,4 дБ (з таким показником проходять виступи в концертному залі).
Джерелами шумоутворення при русі на автомобілі є двигун, аеродинамічні процеси й кочення покришок по дорожній поверхні. На швидкості 10 км/год ви чуєте на 90% шум від двигуна. Але вже при додаванні швидкості до 150 км/год головним винуватцем звукового дискомфорту стають автошини, які при контакті з нерівностями траси передають в салон вібрацію.
У прагненні поліпшити враження від поїздки команда інженерів винайшла технологію Michelin Acoustic. Інновація впоралася з двома основними проблемами:
- Понизила рівень шуму і вібрацій, створювані покришкою.
- Сприяла поглинанню шумів, що виникають при їзді по нерівному дорожньому покриттю.
При цьому технологи зберегли високі показники керованості, економічності й рухливості.
Конструкція автошини, забезпеченої акустичною технологією
Розпізнати шину, створену із застосуванням технології Акустик, можна за маркуванням на бічній частині колеса, яка продубльована на етикетці.
Секрет технології Мішлен Акустик в заповненні внутрішньої порожнечі шини шаром пінополіуретаном на фірмовій клейкій основі. Цей матеріал поглинає вібрації й знижує шумоутворення, які створюються шиною під час швидкісного руху по нерівному дорожньому полотну. Технологія ефективно знижує вібрації й звукоутворення на 7-8 дБ, що в цілому покращує акустичний комфорт на 20%.
Тести, що проводяться, показали, що технологія працює в температурному діапазоні від -60 С до +180 С. Зберігання, ремонт і монтаж покришок виконується за стандартними схемами, рекомендованими для усіх виробів заводу-виробника.
Технологія вже успішно застосовується в шинах Pilot Sport 3 і 4 серії. Найбільш відчутні результати гума показує на нових авто, в які встановлюється в якості первинної комплектації. Вона підвищує якість керованості, створюючи максимум комфорту без погіршення інших характеристик.
Розробка Michelin ZP – рух на спущених колесах
Пробивши колесо в дорозі, і не маючи можливості поставити запаску, залишається два варіанти: мимо проїздитиме водій, готовий надати допомогу або ваше авто доїде до найближчого шиномонтажу. Розробники винайшли технологію, яка при втраті тиску в колесі допоможе продовжити пересування. Безпечно можна проїхати до 80 км, якщо не перевищувати швидкість 80 км/год.
Переваги подібних автошин очевидні:
- Підвищення безпеки при русі на високій швидкості. Навіть при агресивній їзді зменшується небезпека, що проколене колесо розбовтується.
- Можливість здійснювати далекі маршрути навіть якщо шиномонтаж рідко траплятиметься на шляхах.
Візуально визначити наявність технології можна за маркуванням, яке у кінці назви моделі має логотип ZP.
Як це працює?
Моделі, в яких передбачена технологія, мають посилену бічну частину. Вона зсередини містить додатковий гумовий шар з каучукової суміші. Жорсткий прошарок допомагає витримувати вагу автомобіля і дозволяє продовжувати шлях навіть на спущеному колесі.
Фірмова конструкція бортового кільця запобігає розбортуванню при різкому стрибку тиску у бік зниження. У разі проколу покришки, система контролю тиску оповіщає про розгерметизацію шини на приладову панель авто.
Так звані "Самонесучі шини" повинні встановлюватися на автомобіль, в якому передбачається моніторинг тиску в колесах. Подібна система є присутньою в авто таких брендів, як: Mercedes, BMW, Cadillac і DODGE. Встановлювати покришки на машини, де первинною комплектацією не обумовлено використання подібної гуми недоцільно, адже у самонесучих шин передбачений спеціальний обід.
У разі ушкодження зимової гуми технологія спрацює, проте потрібно врахувати, що автомобіль на снігу стане чутливий до зміни курсу.
Рекомендації виробника – ставити колеса комплектом з чотирьох однакових шин Michelin ZP або Michelin ZP SR. Допустимо встановити 2 колеса однієї серії на одну вісь, проте установка самосущих шин, і стандартної гуми одночасно недопустима. Ремонт здійснюється при дотриманні загальних рекомендацій.
Технологія SelfSeal – альтернатива RUN-FLAT
Не лише Мішлен розробив технологію, що дозволяє їздити на спущених шинах. Інші виробники також мають покришки з технологією Run-Flat. Проте французький виробник завжди на крок попереду конкурентів, тому услід за розробкою "самонесучих шин"у виробника дозріла думка розробити альтернативу своєму винаходу.
Технологія SelfSeal – самогерметизації місць проколу і порізів до 6 мм на протекторі. Її переваги:
- Відвертання втрати тиску, якщо стався прокол або поріз в протекторній частині.
- Протектор миттєво відновлюється, якщо місце проколу до 6 мм.
- Параметри комфорту, керованості, ходимості та економічності залишаються на високому рівні.
Що усередині?
У порожнині шини поверх внутрішнього герметизуючого прошарку нанесений 3 мм в'язкого шару, що перебуває на 50% з натурального каучуку. На дотик основа не липка, тому бруд не прилипає. Тягучий і еластичний матеріал при проколі автошини обволікає сторонній предмет, відразу блокуючи ймовірність втрати тиску в колесі. У момент видалення предмета з протектора, клейкий шар тягнеться і запечатує місце проникнення.
Самоклеючі шини, абсолютно не обважнюють масу автомобіля, на відміну від жорстких боковин, використовуваних в технології Ран Флет. Вага конструкції з в'язкою основою на 400 грамів більше звичайних шин. А це означає, що не страждає рухливостіі не збільшується витрата палива. Крім того, технологія лише трохи збільшує виробничі витрати.
Перші продажі самоклеючих шин почалися у 2015 році, і на той момент у Мішлен було в планах впроваджувати технологію в новинки, що випускалися, на легкові та легковантажні моделі. Причому головними покупцями французи вважають азійський ринок, де проколи й ушкодження протектора трапляються частіше, ніж в США і Європі.
Правила ремонту покришок з технологією SelfSeal
Очищення протектора від чужорідних предметів варто робити в сертифікованих компаніях. При самостійному ремонті необхідно витягнути перешкоду з колеса, перевірити тиск і зробити тест на цілісність. Після двохвилинної перерви необхідно повторно виміряти тиск і порівняти результат. Якщо показник незмінний, то на гумі можна продовжувати шлях. При зниженні тиску варто звернутися за ремонтом.
Багато водіїв вважають доволі привабливими оголошення про купівлю вживаних шин. Головною перевагою здається низька вартість, тому деякі поспішають придбати їх заради економії.
Коли мова заходить про шини для електромобілів, багато хто ставить питання: а в чому тут особливість? Зрештою, шини здаються простим компонентом автомобіля. Але при глибшому вивченні особливостей електромобілів з'ясовується, що навіть така, здавалося б, стандартна річ, як шина, має свої нюанси.
Брудові шини для транспорту ЗСУ – тема, яка заслуговує на особливу увагу. Адже це не просто елемент автомобіля, а важлива складова, здатна значно поліпшити прохідність транспортних засобів по складній місцевості, що особливо важливо в умовах ведення бойових дій.
Шини для електромобілів повинні бути більш міцними, стійкими і ефективними, а також забезпечувати надійне зчеплення і акустичний комфорт в салоні, — це за замовчуванням.
Дешевші шини заощаджують гроші, але зношуються швидше, що впливає на продуктивність, керованість і безпеку автомобіля. Якісні дорогі шини мають удосконалений дизайн, краще зчеплення та підвищену довговічність. Вони забезпечують тихішу їзду та сприяють плавному водінню. Перш ніж обрати, враховуйте термін служби шини, характеристики та репутацію виробника. А головне — не хвилюйтесь, все в житті буває вперше, тому наші консультанти завжди готові допомогти.
Шини великого розміру покращують керованість транспортного засобу, бо пропонують більшу площу контакту з дорогою і тим покращують зчеплення. Але вони також мають їздові недоліки. Збільшення ваги та інерції великих шин погіршує реакцію керованості і робить автомобіль менш маневреним — він повільніше реагує на рухи керма. Цей парадокс є проблемою під час вибору шин, оскільки переваги покращеного зчеплення слід порівнювати з потенційними втратами в маневреності та динаміці водіння.
Шинна компанія «Shiny & Diski» пропонує огляд топ-інновацій світової промисловості, які скоро будуть втілені в життя.
Вибір однієї з моделей мотошин - такий самий важливий процес, як і купівля мототранспорту. Від того, наскільки грамотно і відповідально ви підійдете до цього завдання, залежить ваша безпека на дорозі.
Часто власники авто стикаються з необхідністю очищення покришок і дисків від забруднень. Чисті та блискучі диски не тільки надають вашій машині привабливого вигляду, а й служать важливим елементом загальної безпеки та продуктивності транспортного засобу.
Вибір дисків - це важливий етап тюнінгу та обслуговування вашого автомобіля. Під час пошуку нових моделей ви, можливо, зіткнетеся з термінами "оригінальні диски" і "репліки".