Унікальні технології Michelin - мінімум звуку, максимум безпеки

23 травня 2018 р.
Шини-Диски
Зміст статті:
🚙 Технологія Michelin Acoustic – звуковий комфорт на високій швидкості 🚙 Конструкція автошини, забезпеченої акустичною технологією 🚙 Розробка Michelin ZP – рух на спущених колесах 🚙 Як це працює? 🚙 Технологія SelfSeal – альтернатива RUN-FLAT 🚙 Що усередині? 🚙 Правила ремонту покришок з технологією SelfSeal

Французький виробник Michelin заслужено є еталоном якості. Маючи у своїй структурі науково-дослідні лабораторії та полігони, інженери задають темп розвитку шинної індустрії. Виробник пропонує своїм клієнтам шини, оснащені новими технологіями, щоб пересування на автомобілі було комфортним і безпечним. Сьогодні ми розповімо про три розробки, які вже успішно застосовуються при випуску останніх моделей преміальних шин.

Технологія Michelin Acoustic – звуковий комфорт на високій швидкості

Попри те, що акустичний комфорт стоїть не на першому місці серед вимог до бажаних характеристик гуми, від шин преміумкласу чекають максимальної віддачі. Тому інженери Мішлен приділили цій властивості особливу увагу.

Дослідження шведських експертів журналу «Vi Bilägare» показали, що рівень шуму в салоні коливається від показника в 65,9 дБ (у цьому діапазоні відбувається розмова на підвищених тонах) до 77,4 дБ (з таким показником проходять виступи в концертному залі).

Технологія Michelin Acoustic

Джерелами шумоутворення при русі на автомобілі є двигун, аеродинамічні процеси й кочення покришок по дорожній поверхні. На швидкості 10 км/год ви чуєте на 90% шум від двигуна. Але вже при додаванні швидкості до 150 км/год головним винуватцем звукового дискомфорту стають автошини, які при контакті з нерівностями траси передають в салон вібрацію.

У прагненні поліпшити враження від поїздки команда інженерів винайшла технологію Michelin Acoustic. Інновація впоралася з двома основними проблемами:

  • Понизила рівень шуму і вібрацій, створювані покришкою.
  • Сприяла поглинанню шумів, що виникають при їзді по нерівному дорожньому покриттю.

При цьому технологи зберегли високі показники керованості, економічності й рухливості.

Конструкція автошини, забезпеченої акустичною технологією

Розпізнати шину, створену із застосуванням технології Акустик, можна за маркуванням на бічній частині колеса, яка продубльована на етикетці.

Michelin Acoustic маркування

Секрет технології Мішлен Акустик в заповненні внутрішньої порожнечі шини шаром пінополіуретаном на фірмовій клейкій основі. Цей матеріал поглинає вібрації й знижує шумоутворення, які створюються шиною під час швидкісного руху по нерівному дорожньому полотну. Технологія ефективно знижує вібрації й звукоутворення на 7-8 дБ, що в цілому покращує акустичний комфорт на 20%.

Michelin Acoustic конструкція

Тести, що проводяться, показали, що технологія працює в температурному діапазоні від -60 С до +180 С. Зберігання, ремонт і монтаж покришок  виконується за стандартними схемами, рекомендованими для усіх виробів заводу-виробника.

Технологія вже успішно застосовується в шинах Pilot Sport 3 і 4 серії. Найбільш відчутні результати гума показує на нових авто, в які встановлюється в якості первинної комплектації. Вона підвищує якість керованості, створюючи максимум комфорту без погіршення інших характеристик.

Michelin Acoustic в пілот спорт

Розробка Michelin ZP – рух на спущених колесах

Пробивши колесо в дорозі, і не маючи можливості поставити запаску, залишається два варіанти: мимо проїздитиме водій, готовий надати допомогу або ваше авто доїде до найближчого шиномонтажу. Розробники винайшли технологію, яка при втраті тиску в колесі допоможе продовжити пересування.  Безпечно можна проїхати до 80 км, якщо не перевищувати швидкість 80 км/год.

Переваги подібних автошин очевидні:

  • Підвищення безпеки при русі на високій швидкості. Навіть при агресивній їзді зменшується небезпека, що проколене колесо розбовтується.
  • Можливість здійснювати далекі маршрути навіть якщо шиномонтаж рідко траплятиметься на шляхах.

Візуально визначити наявність технології можна за маркуванням, яке у кінці назви моделі має логотип ZP.

      Michelin ZP маркування                                                                                                                                          

Як це працює?

Моделі, в яких передбачена технологія, мають посилену бічну частину. Вона зсередини містить додатковий гумовий шар з каучукової суміші. Жорсткий прошарок допомагає витримувати вагу автомобіля і дозволяє продовжувати шлях навіть на спущеному колесі.

Michelin ZP конструкція

Фірмова конструкція бортового кільця запобігає розбортуванню при різкому стрибку тиску у бік зниження. У разі проколу покришки, система контролю тиску оповіщає про розгерметизацію шини на приладову панель авто.

Так звані "Самонесучі шини" повинні встановлюватися на автомобіль, в якому передбачається моніторинг тиску в колесах. Подібна система є присутньою в авто таких брендів, як: Mercedes, BMW, Cadillac і DODGE. Встановлювати покришки на машини, де первинною комплектацією не обумовлено використання подібної гуми недоцільно, адже у самонесучих шин передбачений спеціальний обід.

Michelin ZP моніторинг тиску

У разі ушкодження зимової гуми технологія спрацює, проте потрібно врахувати, що автомобіль на снігу стане чутливий до зміни курсу.

Рекомендації виробника – ставити колеса комплектом з чотирьох однакових шин Michelin ZP або Michelin ZP SR. Допустимо встановити 2 колеса однієї серії на одну вісь, проте установка самосущих шин, і стандартної гуми одночасно недопустима.  Ремонт здійснюється при дотриманні загальних рекомендацій.

Технологія SelfSeal – альтернатива RUN-FLAT

Michelin ZP прокол

Не лише Мішлен розробив технологію, що дозволяє їздити на спущених шинах. Інші виробники також мають покришки з технологією Run-Flat. Проте французький виробник завжди на крок попереду конкурентів, тому услід за розробкою "самонесучих шин"у виробника дозріла думка розробити альтернативу своєму винаходу.
Технологія SelfSeal – самогерметизації місць проколу і порізів до 6 мм на протекторі. Її переваги:

  • Відвертання втрати тиску, якщо стався прокол або поріз в протекторній частині.
  • Протектор миттєво відновлюється, якщо місце проколу до 6 мм.
  • Параметри комфорту, керованості, ходимості та економічності залишаються на високому рівні.

Що усередині?

Технология SelfSeal слой
У порожнині шини поверх внутрішнього герметизуючого прошарку нанесений 3 мм в'язкого шару, що перебуває на 50% з натурального каучуку. На дотик основа не липка, тому бруд не прилипає. Тягучий і еластичний матеріал при проколі автошини обволікає сторонній предмет, відразу блокуючи ймовірність втрати тиску в колесі. У момент видалення предмета з протектора, клейкий шар тягнеться і запечатує місце проникнення.

Технология SelfSeal прокол  Технология SelfSeal прокол2
Самоклеючі шини, абсолютно не обважнюють масу автомобіля, на відміну від жорстких боковин, використовуваних в технології Ран Флет. Вага конструкції з в'язкою основою на 400 грамів більше звичайних шин. А це означає, що не страждає рухливостіі не збільшується витрата палива. Крім того, технологія лише трохи збільшує виробничі витрати.
Перші продажі самоклеючих шин почалися у 2015 році, і на той момент у Мішлен було в планах впроваджувати технологію в новинки, що випускалися, на легкові та легковантажні моделі. Причому головними покупцями французи вважають азійський ринок, де проколи й ушкодження протектора трапляються частіше, ніж в США і Європі.

Технологія SelfSeal моделі

Правила ремонту покришок з технологією SelfSeal

Очищення протектора від чужорідних предметів варто робити в сертифікованих компаніях. При самостійному ремонті необхідно витягнути перешкоду з колеса, перевірити тиск і зробити тест на цілісність. Після двохвилинної перерви необхідно повторно виміряти тиск і порівняти результат. Якщо показник незмінний, то на гумі можна продовжувати шлях. При зниженні тиску варто звернутися за ремонтом.

Як вам стаття?
  • Currently 3/5 Stars
5 5 оцінок
Коментарі
До цієї статті поки що немає коментарів
Додати коментар
Корисні статті
Шини як витратний матеріал: чому не варто купувати б/в шини
09.04.2024
Шини-Диски
Шини як витратний матеріал: чому не варто купувати б/в шини

Багато водіїв вважають доволі привабливими оголошення про купівлю вживаних шин. Головною перевагою здається низька вартість, тому деякі поспішають придбати їх заради економії. 

Огляд популярних шин для електромобілів
05.04.2024
Шини-Диски
Огляд популярних шин для електромобілів

Коли мова заходить про шини для електромобілів, багато хто ставить питання: а в чому тут особливість? Зрештою, шини здаються простим компонентом автомобіля. Але при глибшому вивченні особливостей електромобілів з'ясовується, що навіть така, здавалося б, стандартна річ, як шина, має свої нюанси.

Огляд брудових шин для транспорту ЗСУ
03.04.2024
Шини-Диски
Огляд брудових шин для транспорту ЗСУ

Брудові шини для транспорту ЗСУ – тема, яка заслуговує на особливу увагу. Адже це не просто елемент автомобіля, а важлива складова, здатна значно поліпшити прохідність транспортних засобів по складній місцевості, що особливо важливо в умовах ведення бойових дій.

"Електрошини": широкий вибір для вузького кола
27.02.2024
Шини-Диски
"Електрошини": широкий вибір для вузького кола

Шини для електромобілів повинні бути більш міцними, стійкими і ефективними, а також забезпечувати надійне зчеплення і акустичний комфорт в салоні, — це за замовчуванням.

Купуємо шини вперше з «Shiny & Diski»
08.01.2024
Шини-Диски
Купуємо шини вперше з «Shiny & Diski»

Дешевші шини заощаджують гроші, але зношуються швидше, що впливає на продуктивність, керованість і безпеку автомобіля. Якісні дорогі шини мають удосконалений дизайн, краще зчеплення та підвищену довговічність. Вони забезпечують тихішу їзду та сприяють плавному водінню. Перш ніж обрати, враховуйте термін служби шини, характеристики та репутацію виробника. А головне — не хвилюйтесь, все в житті буває вперше, тому наші консультанти завжди готові допомогти.

 

Дилеми при виборі шин: як виграти, щоб не програти
11.12.2023
Шини-Диски
Дилеми при виборі шин: як виграти, щоб не програти

Шини великого розміру покращують керованість транспортного засобу, бо пропонують більшу площу контакту з дорогою і тим покращують зчеплення. Але вони також мають їздові недоліки. Збільшення ваги та інерції великих шин погіршує реакцію керованості і робить автомобіль менш маневреним — він повільніше реагує на рухи керма. Цей парадокс є проблемою під час вибору шин, оскільки переваги покращеного зчеплення слід порівнювати з потенційними втратами в маневреності та динаміці водіння. 

Розумні Шини на 3D-принтері
07.12.2023
Шини-Диски
Розумні Шини на 3D-принтері

Шинна компанія «Shiny & Diski» пропонує огляд топ-інновацій світової промисловості, які скоро будуть втілені в життя.

Маркування мотошин
20.10.2023
Шини-Диски
Маркування мотошин

Вибір однієї з моделей мотошин - такий самий важливий процес, як і купівля мототранспорту. Від того, наскільки грамотно і відповідально ви підійдете до цього завдання, залежить ваша безпека на дорозі.

Як почистити автомобільні диски
05.10.2023
Шини-Диски
Як почистити автомобільні диски

Часто власники авто стикаються з необхідністю очищення покришок і дисків від забруднень. Чисті та блискучі диски не тільки надають вашій машині привабливого вигляду, а й служать важливим елементом загальної безпеки та продуктивності транспортного засобу. 

Чим відрізняється оригінальний диск від так званої репліки
01.10.2023
Шини-Диски
Чим відрізняється оригінальний диск від так званої репліки

Вибір дисків - це важливий етап тюнінгу та обслуговування вашого автомобіля. Під час пошуку нових моделей ви, можливо, зіткнетеся з термінами "оригінальні диски" і "репліки".