Автошини Matador MP 30 Sibir Ice 2 для зими з жорсткими шипами для непередбачених ситуацій
Популярний виробник шин бюджетного сегменту випустив шиповану гуму Matador MP 30 Sibir Ice 2 для автовласників, які хочуть відчувати безпеку в непередбачених ситуаціях. Ця покришка розроблена з урахуванням використання у регіонах із суворим зимовим кліматом. Високі зчіпні властивості, зносостійкість та доступна ціна роблять цю гуму ідеальним варіантом для водія економ-транспорту.
Малюнок протектора покришки
Спрямований дизайн протектора попередньої моделі минулої серії доопрацьований, і тепер зимова шина Матадор МП 30 Сибір Айс 2 має явно виражену симетрію. Це дозволило збільшити тягово-зчіпні характеристики та виявити короткий шлях гальмування. У центральній області розташовуються два жорсткі ребра, які вловлюють найменші повороти керма і встановлюють стійкість за курсом. У плечових зонах стоять потужні шашки, які зберігають впевненість на поворотах і при маневрах на всьому терміні експлуатації гуми.
Ошипування протектора
Шипи розставлені на протекторі у хаотичному порядку. Кожен елемент виконаний із матеріалу високої жорсткості, тому покришка буквально «вгризається» у поверхню льоду, створюючи міцне зчеплення. Шипи вставляють у жорсткий шар гуми, що утримує їх у своїх гніздах до кінця експлуатації.
Аквадренажна система
Систему аквадренажу складає поздовжній канал, об'єднаний з дрібними канальцями, що утворюють форму "ялинки". Мережа дуже продуктивно розправляється з потоками талого снігу та снігової каші. В результаті автошини Matador MP 30 Sibir Ice 2 не ковзають та не буксують у складних дорожніх умовах.
Гумова суміш покришки
Гумова суміш незвично тверда для зимової шини. Це зроблено для того, щоб утримувати на місці шпильки. Однак, наявність у складі рослинних еластомерів, кремнієвої кислоти та каучуку дозволяють покришці зберігати достатню м'якість, щоб не задубнути на сильному морозі. Такий склад збільшує зносостійкість покришки.
Переваги гуми Matador MP 30 Sibir Ice 2
- Збільшені тягово-зчіпні властивості.
- Чутливість до кермових команд.
- Довговічне обшипування.
- Перешкода для аквапланування та сплешпланінгу.
- Зносостійкість навіть за сильних морозів.