Розширена гарантія
Розширена гарантія представляє собою додаткову послугу, яка страхує Вас від усіх видів пошкоджень шин. Прокол, поріз, шишка та інші, окрім НЕ експлуатаційних. Наша компанія бере на себе зобов'язання безкоштовно відремонтувати пошкоджену шину або замінити її на нову, в разі неможливості ремонту. Ця послуга є вкрай актуальною і затребуваною, адже дорожнє покриття в нашій країні, поки залишає бажати кращого.
На жаль, ось такі такі пошкодження не рідкість, що практично не залежать від виробника і вартості шини.
1.Основні положення
1.1. Розширена гарантія поширюється на шини, які призначені для експлуатації на легкових автомобілях, кросоверах і позашляховиках спорядженою масою до 3,5 тонн.
1.2. Термін розширеної гарантії 1 рік з моменту покупки.
1.3. Розширена гарантія поширюється на шини із залишковою глибиною протектора не менше 4 мм для зимових шин, 3 мм для всесезонних і 2 мм для літніх шин.
1.4. Заміна шини на нову, відбувається в тому випадку, коли пошкодження неможливо відремонтувати.
1.5. Якщо на момент звернення клієнта на складі магазину "Шини-Диски" немає необхідної шини для заміни, магазин залишає за собою право компенсувати вартість шини за формулою: Sк = ((Kф-Kм) / Kн) * Sн, де Kн - глибина протектора нової шини, Kф - глибина протектора рекламаційної шини, Kм - мінімальна залишкова глибина протектора для даного виду шин (П1.3). Sн - вартість нової шини на момент покупки, Sк - сума компенсації.
1.6. Ремонт шини здійснюється безкоштовно на нашому сервісі в м.Київ, Харків, Львів, Дніпро, Одеса (витрати на монтаж / демонтаж, а також транспортні витрати сплачує покупець), а також в будь-якому іншому спеціалізованому сервісі.
1.7. Заміна шини або ремонт (у разі її ремонтопридатності), є одноразовими для кожної шини.
1.8. Вартість послуги "Розширена гарантія" становить 7% від вартості шини.
1.9. Розширена гарантія може бути додана при одночасному придбанні 4-х шин.
2. Правила експлуатації
2.1. Автомобільні шини повинні експлуатуватися виключно по сезонності.
2.2. На автомобілі повинні експлуатуватися шини, тільки рекомендовані виробником.
2.3. Тиск в автомобільній шині має бути не нижче рекомендованого виробником.
2.4. Підвіска, рульова і гальмівна система повинна бути в справному стані.
3. Гарантія не поширюється на
3.1. Природний знос шини.
3.2. Шипи
4. Причини відмови в гарантійних зобов'язаннях
4.1. Умисне пошкодження шин, а також акти вандалізму з боку клієнта або третіх осіб
4.2. Порушення правил експлуатації (п.2)
4.3. Непрофесійний монтаж / демонтаж / ремонт шини з порушенням технології.
4.4. Пошкодження, отримані в результаті експлуатації на мікроавтобусі.
4.5. Пошкодження, отримані під час водіння в екстремальному режимі або під час участі в авто змаганнях.
4.6. Зроблений раніше ремонт або заміна шини.
4.7 Експлуатація шини після втрати тиску (зокрема після получених пошкоджень), які привели до пошкодження внутрішнього шару шини.
5. Порядок заміни або ремонту
5.1. У випадку пошкодження автомобільної шини, на яку діє послуга «Розширена гарантія» клієнт повинен звернутися в магазин з даною скаргою. Надати інформацію про покупку (номер замовлення або мобільний телефон, з якого було зроблено замовлення).
5.2. Надати шину в наше представництво в м. Київ, Харків, Дніпро, Львів, Одеса або у відділення транспортної компанії Нова Пошта.
5.3. Після експертної оцінки ушкодження, наш фахівець виносить рішення про заміну або ремонт. В окремих випадках терміни експертної оцінки може становити до 14 робочих днів.
залишивши відгук про наш магазин
на Price.ua, Hotline або Google Картах