Гума тиха, не додає жорсткості, добре гребе по кучугурах, легким сухим снігом можна їхати навіть на пристойній швидкості. У мокрій сніговій каші (тій, що збивається у міжряді на трасі) не губиться, машина не пливе. Також хороше відведення води просто в дощ. Для мінливої погоди те, що треба. За дві зими пережила все: снігопади, зливи, відлиги, заморозки. Завжди був впевнений у гумі, і вона мене не підводила. Єдиний раз тільки не став ризикувати і сідати за кермо, коли йшов крижаний дощ. Навіть думати не хочу, як за такої погоди їздити. Добре було можливість залишитися вдома.
Від'їздив на скорпіон вінтер дві зими, переважно містом. Для таких умов гума ідеальна.
Відмінно йде мокрим снігом, реагентною кашею. Грядки від снігоприбиральників – не проблема. Якщо на укочений сніг потрапиш або на ділянку з льодом, то держак все одно гарний.
Гума м'яка, в їзді комфортна, вдалося випробувати її від +5 до -20 – у всіх умовах поводиться добре.
Божевільно дорога зимова гума, але вона вас не розчарує. Їде тихіше і краще за літні заводські. Відмінно йде мокрою дорогою, у стоячій воді немає аквапланування. На укоченому снігу дуже гарні. Немає ковзання, як у моделей інших брендів. Є обмеження у виборі за розміром, але саме ці на зиму дуже добрі. Знос протектора покаже лише час, поки все подобається, я рекомендував би друзям.
З листопада по лютий встиг набігати більше 10 тисяч кілометрів. Вже повністю склав думку про гуму. Пройдуся пунктами та по порядку: + Асфальт сухий або мокрий: вкрай впевнено. Шуму немає, та й з чого їм шуміти без шипів. Навіть на трасі на швидкості поводиться цілком адекватно. Аквалпанування в дощ також не помітив за розумної швидкості. Сніг, теж сухий і мокрий. Кілька разів засипало снігом так, що сантиметрів 30-40 на парковці було точно. Теж не помітив проблем. Гребе добре, навіть при виїзді з паркування не стикався з пробуксовками. При перебудовах через снігову колію стабільно, з курсу не збивається, все рівно і передбачуваних. + Лід. Не говоритиму що на 5+, але чесну 4 гума заробляє. Просто тримаю дистанцію і старась розганятися/гальмувати поплавніше. Кілька разів робила АБС при більш різкому гальмуванні, але не більше того. Для нешипованої гуми був скоріше здивований, що поведінка настільки стабільна. + Розтанув сніг, який і не сніг, а вже "каша". Трохи плаває, але траєкторія легко піддається коригуванню. Тобто сильно на всі боки не водить. Йдеться саме про конкретну "кашу", коли цей сніг у 30-40 сантиментрів ніхто не прибрав і він тупо сам починає танути. Стан протектора через 10 тисяч пробігу є досить непоганим. З лінійкою не заміряв, але гадаю, що десь не більше ніж на чверть стерлися до мінімального показника.
Переваги: дуже впевнено на любому типу покриття
Недоліки: не знайшов
Відгук корисний?
0
Рейтинг
5,0
Керованість на сухому асфальті:
Керованість на мокрому асфальті:
Керованість на снігу:
Керованість на льду:
Шумність:
Ціна/Якість:
Показати ще
Деніс
Гума тиха, не додає жорсткості, добре гребе по кучугурах, легким сухим снігом можна їхати навіть на пристойній швидкості. У мокрій сніговій каші (тій, що збивається у міжряді на трасі) не губиться, машина не пливе. Також хороше відведення води просто в дощ. Для мінливої погоди те, що треба. За дві зими пережила все: снігопади, зливи, відлиги, заморозки. Завжди був впевнений у гумі, і вона мене не підводила. Єдиний раз тільки не став ризикувати і сідати за кермо, коли йшов крижаний дощ. Навіть думати не хочу, як за такої погоди їздити. Добре було можливість залишитися вдома.
Игор
Від'їздив на скорпіон вінтер дві зими, переважно містом. Для таких умов гума ідеальна.
Відмінно йде мокрим снігом, реагентною кашею. Грядки від снігоприбиральників – не проблема. Якщо на укочений сніг потрапиш або на ділянку з льодом, то держак все одно гарний.
Гума м'яка, в їзді комфортна, вдалося випробувати її від +5 до -20 – у всіх умовах поводиться добре.
Руслан
Божевільно дорога зимова гума, але вона вас не розчарує. Їде тихіше і краще за літні заводські. Відмінно йде мокрою дорогою, у стоячій воді немає аквапланування. На укоченому снігу дуже гарні. Немає ковзання, як у моделей інших брендів. Є обмеження у виборі за розміром, але саме ці на зиму дуже добрі. Знос протектора покаже лише час, поки все подобається, я рекомендував би друзям.
Ярослав
З листопада по лютий встиг набігати більше 10 тисяч кілометрів. Вже повністю склав думку про гуму. Пройдуся пунктами та по порядку: + Асфальт сухий або мокрий: вкрай впевнено. Шуму немає, та й з чого їм шуміти без шипів. Навіть на трасі на швидкості поводиться цілком адекватно. Аквалпанування в дощ також не помітив за розумної швидкості. Сніг, теж сухий і мокрий. Кілька разів засипало снігом так, що сантиметрів 30-40 на парковці було точно. Теж не помітив проблем. Гребе добре, навіть при виїзді з паркування не стикався з пробуксовками. При перебудовах через снігову колію стабільно, з курсу не збивається, все рівно і передбачуваних. + Лід. Не говоритиму що на 5+, але чесну 4 гума заробляє. Просто тримаю дистанцію і старась розганятися/гальмувати поплавніше. Кілька разів робила АБС при більш різкому гальмуванні, але не більше того. Для нешипованої гуми був скоріше здивований, що поведінка настільки стабільна. + Розтанув сніг, який і не сніг, а вже "каша". Трохи плаває, але траєкторія легко піддається коригуванню. Тобто сильно на всі боки не водить. Йдеться саме про конкретну "кашу", коли цей сніг у 30-40 сантиментрів ніхто не прибрав і він тупо сам починає танути. Стан протектора через 10 тисяч пробігу є досить непоганим. З лінійкою не заміряв, але гадаю, що десь не більше ніж на чверть стерлися до мінімального показника.
Рома
💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
Михаил Сергеевич
Считаю этот бренд одним из самых лучших!Купил относительно не свежие 2011 года шины, уже 30 000 проехал но вижу что отличая нет в износе,хоть до этого покупал только свежую резину,Купил по предоплате с Европы!Цена подкупила меня,но остался доволен! По поведению шин по дороге все на высшем уровне!мой стаж вождения 25 лет и вижу на своем опыте что технология все лучше и лучше !Нужно конечно же быть осторожнее в езде в зимнее время года но уверенности они предают существенно!
У рамках Плану дій з енергоефективності вперше було введено в дію маркування шин ЄС. Відтепер шини в межах Європейського Союзу маркуються за допомогою цього показника та повідомляють про споживання палива, зчеплення з мокрою поверхнею та рівень шуму кожного виду продукції. Для вас ми зібрали всю відповідну інформацію.
Мітка шини поділена на три різні категорії, які вимірюються окремо.
1 Чим менший опір коченню, тим менше палива ви споживаєте. Найкращим рейтингом у цій категорії є буква "А" із зеленим кольором, а червона "G" - найслабша з вибірки. Буква "D" не використовується. Від A до G споживання з кожною буквою на 100 км вище на 0,1 л.
2 Зчеплення з вологим покриттям - В умовах мокрої адгезії гальмівний шлях вимірюється на мокрій дорозі. Рейтинг походить від зеленого "А" до червоного "G". Однак букви "D" та "G" в даний час не використовуються. У оцінці було взято швидкість 80 км/год. Від A до F з кожною літерою гальмівний шлях буде довшим.
69 dB
З Це рівень шуму, який створюється шинами під час руху автомобіля. Позначається абсолютна величина в децибелах. Значення поділені на три класи, які представлені лініями праворуч від ілюстрованого вуха. Чим більше чорних ліній, тим гучніші шини. Безперервний шум понад 80 децибел може призвести до проблем зі здоров'ям.