Немає в наявності
Доставка по Україні
- Самовивіз зі складу-офісу в: Києві, Харкові, Одесі, Львові, Дніпрі
1-3 дні від 125 грн
- Нова Пошта
Гарантія
- 14 днів обмін або повернення
- 1 рік розширена гарантія на всі види пошкоджень
Оплата
- Післяплатою при отриманні
- Безготівково з ПДВ і без ПДВ
- Готівкою на складі
- Банківською карткою
Знижки!
Характеристики
Артикул | 22182-T652 |
Статус | |
Бренд: | Powertrac |
Сезон: | всесезонні |
Країна виробництва | |
Рік виробництва | None |
Тип Т/З: | легковий |
Ширина: | 175 |
Профіль: | 65 |
Діаметр: | R14 |
Індекс навантаження: | 86 - до 530 кг |
Індекс швидкості: | T - до 190 км/год |
Додаткові параметри: | XL |
Модель: | PowerMarch A/S |
EAN: | 6970149458281 |
Типорозмір: | 175/65 R14 |
Відгуки про шини Powertrac PowerMarch A/S 175/65 R14 86T XL 3
Написати відгук
На Jentra
СТАЖ 10 років
Відгук про товар: Powertrac PowerMarch A/S
Шина очен мягкая и хорошо держит на мокрой дороге.
На Рено Кангу1
СТАЖ > 20 років
Відгук про товар: Powertrac PowerMarch A/S 175/70 R14 88T XL
Оскільки машинка вже старенька, їздить не багато, вибрав "тупо" саму недорогу (на момент вибору) всесезонну гуму з максимальним індексом навантаження 88 (в цьому розмірі), та ще й XL - Powertrac PowerMarch A/S 175/70 R14 88T XL. (До неї їздив на дещо дорожчій, але теж недорогій і теж китайській гумі Maxxis AP-2 175/70 R14 88T. Вона тримала дорогу краще, але, відповідно, була жорсткішою на поганій дорозі.) Powertrac PowerMarch A/S ДУЖЕ м'яка гума, яка береже підвіску автомобіля і вашу спину, беручи на себе удари від ям чи горбів. (Таке враження, ніби пересів з Кангу1 на Кангу2). Але неприємним сюрпризом було, коли на звивистій вниз дорозі завантажений (правда, майже в двічі перенавантажений) автомобіль, сильно розгойдало, що важко було його втримати у своїй смузі руху. Винна в цій ситуації не лише гума, а й перенавантаження, швидкість та високий кліренс (із заводу йшов пакет "погані дороги" + 2см кліренса, та я ще й сам на передок поставив проставки + 3см - вийшов такий собі "козлик-луноходик" :) ). Зимою їздив при -5. По прямій трасі - питань нема. Коли звернув на слабо засніжену (4-7 см) дещо обледенілу ґрунтовку, теж, нормально. (Ну, при розвороті трохи гребеться, але їде!) При, +10, по мокрій траві і глино-піщаній ґрунтовці після дощу під гору буксує, але їде. На крутішу гірку до середини догреблась і зупинилась. Берем більший розгін і вибуксовує на саму вершину. Драйвовенька гума на легкому бездоріжжі.
Переваги: Дуже м'яка гума! Відмінно поглинає нерівності траси і ґрунтових доріг!
Недоліки: Дуже м'яка гума! На швидкості, при маневрах може розкачати автомобіль. Чим більш завантажений автомобіль і більша швидкість, тим сильніше розгойдування. Треба дотримуватись адекватного швидкісного режиму при маневрах! Не ганять!
100% користувачів вважають цей відгук корисним
На Дайхатсу
СТАЖ > 20 років
Відгук про товар: Powertrac PowerMarch A/S 155/70 R13 75T
При -15 ,ведёт себя отлично,тормозит на накатоном снегу и гребёт как настоящая зимняя резина
Недоліки: Пока не обнаружено
Показати ще
Жоха
Шина очен мягкая и хорошо держит на мокрой дороге.
Володимир
Оскільки машинка вже старенька, їздить не багато, вибрав "тупо" саму недорогу (на момент вибору) всесезонну гуму з максимальним індексом навантаження 88 (в цьому розмірі), та ще й XL - Powertrac PowerMarch A/S 175/70 R14 88T XL. (До неї їздив на дещо дорожчій, але теж недорогій і теж китайській гумі Maxxis AP-2 175/70 R14 88T. Вона тримала дорогу краще, але, відповідно, була жорсткішою на поганій дорозі.) Powertrac PowerMarch A/S ДУЖЕ м'яка гума, яка береже підвіску автомобіля і вашу спину, беручи на себе удари від ям чи горбів. (Таке враження, ніби пересів з Кангу1 на Кангу2). Але неприємним сюрпризом було, коли на звивистій вниз дорозі завантажений (правда, майже в двічі перенавантажений) автомобіль, сильно розгойдало, що важко було його втримати у своїй смузі руху. Винна в цій ситуації не лише гума, а й перенавантаження, швидкість та високий кліренс (із заводу йшов пакет "погані дороги" + 2см кліренса, та я ще й сам на передок поставив проставки + 3см - вийшов такий собі "козлик-луноходик" :) ). Зимою їздив при -5. По прямій трасі - питань нема. Коли звернув на слабо засніжену (4-7 см) дещо обледенілу ґрунтовку, теж, нормально. (Ну, при розвороті трохи гребеться, але їде!) При, +10, по мокрій траві і глино-піщаній ґрунтовці після дощу під гору буксує, але їде. На крутішу гірку до середини догреблась і зупинилась. Берем більший розгін і вибуксовує на саму вершину. Драйвовенька гума на легкому бездоріжжі.
Зот
При -15 ,ведёт себя отлично,тормозит на накатоном снегу и гребёт как настоящая зимняя резина
1 рік
розширеної гарантії на всі види пошкоджень
14 днів
на обмін або повернення
Cвої склади
в Києві, Харкові, Одесі, Львові та Дніпрі
98% користувачів
позитивно оцінили нашу роботу
Потрібна допомога?
Легко, коли працюєш з експертом
Ще більше варіантів
Питання про гуму Powertrac PowerMarch A/S 175/65 R14 86T XL
До цього товару поки що немає питань
Задати питання Усі розміри даної моделі
Всі моделі бренду
Powertrac Adamas H/PPowertrac CityMarchPowertrac CityracingPowertrac CityroverPowertrac CityTourPowertrac Confort Expert (рульова вісь)Powertrac CrossStar (універсальна)Powertrac Cross Trac (причіпна вісь)Powertrac Heavy Expert (ведуча вісь)Powertrac Ice XproPowertrac LoadKingPowertrac Power Contact (рульова вісь)Powertrac Power Lander A/TPowertrac PowerMarch A/SPowertrac Power Perform (ведуча вісь)Powertrac Power Plus (ведуча вісь)Powertrac Power Rover M/TPowertrac PrimeMarchPowertrac Racing ProPowertrac RacingStarPowertrac RoadTourPowertrac Snow MarchPowertrac Snow March StudPowertrac SnowstarPowertrac Snowstar ProPowertrac SnowtourPowertrac Snowtour ProPowertrac SnowVan ProPowertrac Taxi MaxPowertrac TourstarPowertrac Trac Pro (універсальна)Powertrac Traction Pro (ведуча вісь)Powertrac VanMarchPowertrac VanStarPowertrac VanTourРозміри всесезонних шин