Відгуки про шини Powertrac PowerMarch A/S

powertrac powermarch a/s
Доставка по Україні
  • Самовивіз зі складу-офісу в: Києві, Харкові, Одесі, Львові, Дніпрі
1-3 дні від 125 грн
  • Нова Пошта
Гарантія
Оплата
  • Післяплатою при отриманні
  • Безготівково з ПДВ і без ПДВ
  • Готівкою на складі
  • Банківською карткою
Відгуки про шини Powertrac PowerMarch A/S 3
Написати відгук
Загальний рейтинг
5
Керованість на сухому асфальті
4.7
Керованість на мокрому асфальті
5.0
Шумність
4.7
Ціна/Якість
4.7
Жоха
21 грудня 2022
На Jentra
СТАЖ 10 років
Шина очен мягкая и хорошо держит на мокрой дороге.
Відгук корисний? 0 0
Рейтинг
5,0
Керованість на сухому асфальті:
Керованість на мокрому асфальті:
Шумність:
Ціна/Якість:
Володимир
Рекомендує
04 травня 2021
На Рено Кангу1
СТАЖ > 20 років
Оскільки машинка вже старенька, їздить не багато, вибрав "тупо" саму недорогу (на момент вибору) всесезонну гуму з максимальним індексом навантаження 88 (в цьому розмірі), та ще й XL - Powertrac PowerMarch A/S 175/70 R14 88T XL. (До неї їздив на дещо дорожчій, але теж недорогій і теж китайській гумі Maxxis AP-2 175/70 R14 88T. Вона тримала дорогу краще, але, відповідно, була жорсткішою на поганій дорозі.) Powertrac PowerMarch A/S ДУЖЕ м'яка гума, яка береже підвіску автомобіля і вашу спину, беручи на себе удари від ям чи горбів. (Таке враження, ніби пересів з Кангу1 на Кангу2). Але неприємним сюрпризом було, коли на звивистій вниз дорозі завантажений (правда, майже в двічі перенавантажений) автомобіль, сильно розгойдало, що важко було його втримати у своїй смузі руху. Винна в цій ситуації не лише гума, а й перенавантаження, швидкість та високий кліренс (із заводу йшов пакет "погані дороги" + 2см кліренса, та я ще й сам на передок поставив проставки + 3см - вийшов такий собі "козлик-луноходик" :) ). Зимою їздив при -5. По прямій трасі - питань нема. Коли звернув на слабо засніжену (4-7 см) дещо обледенілу ґрунтовку, теж, нормально. (Ну, при розвороті трохи гребеться, але їде!) При, +10, по мокрій траві і глино-піщаній ґрунтовці після дощу під гору буксує, але їде. На крутішу гірку до середини догреблась і зупинилась. Берем більший розгін і вибуксовує на саму вершину. Драйвовенька гума на легкому бездоріжжі.
Переваги: Дуже м'яка гума! Відмінно поглинає нерівності траси і ґрунтових доріг!
Недоліки: Дуже м'яка гума! На швидкості, при маневрах може розкачати автомобіль. Чим більш завантажений автомобіль і більша швидкість, тим сильніше розгойдування. Треба дотримуватись адекватного швидкісного режиму при маневрах! Не ганять!
100% користувачів вважають цей відгук корисним
Відгук корисний? 1 0
Рейтинг
5,0
Керованість на сухому асфальті:
Керованість на мокрому асфальті:
Шумність:
Ціна/Якість:
Зот
Рекомендує
20 листопада 2020
На Дайхатсу
СТАЖ > 20 років
При -15 ,ведёт себя отлично,тормозит на накатоном снегу и гребёт как настоящая зимняя резина
Недоліки: Пока не обнаружено
Відгук корисний? 0 0
Рейтинг
5,0
Керованість на сухому асфальті:
Керованість на мокрому асфальті:
Шумність:
Ціна/Якість:
Показати ще
Шина очен мягкая и хорошо держит на мокрой дороге.
Оскільки машинка вже старенька, їздить не багато, вибрав "тупо" саму недорогу (на момент вибору) всесезонну гуму з максимальним індексом навантаження 88 (в цьому розмірі), та ще й XL - Powertrac PowerMarch A/S 175/70 R14 88T XL. (До неї їздив на дещо дорожчій, але теж недорогій і теж китайській гумі Maxxis AP-2 175/70 R14 88T. Вона тримала дорогу краще, але, відповідно, була жорсткішою на поганій дорозі.) Powertrac PowerMarch A/S ДУЖЕ м'яка гума, яка береже підвіску автомобіля і вашу спину, беручи на себе удари від ям чи горбів. (Таке враження, ніби пересів з Кангу1 на Кангу2). Але неприємним сюрпризом було, коли на звивистій вниз дорозі завантажений (правда, майже в двічі перенавантажений) автомобіль, сильно розгойдало, що важко було його втримати у своїй смузі руху. Винна в цій ситуації не лише гума, а й перенавантаження, швидкість та високий кліренс (із заводу йшов пакет "погані дороги" + 2см кліренса, та я ще й сам на передок поставив проставки + 3см - вийшов такий собі "козлик-луноходик" :) ). Зимою їздив при -5. По прямій трасі - питань нема. Коли звернув на слабо засніжену (4-7 см) дещо обледенілу ґрунтовку, теж, нормально. (Ну, при розвороті трохи гребеться, але їде!) При, +10, по мокрій траві і глино-піщаній ґрунтовці після дощу під гору буксує, але їде. На крутішу гірку до середини догреблась і зупинилась. Берем більший розгін і вибуксовує на саму вершину. Драйвовенька гума на легкому бездоріжжі.
При -15 ,ведёт себя отлично,тормозит на накатоном снегу и гребёт как настоящая зимняя резина
1 рік
розширеної гарантії на всі види пошкоджень
14 днів
на обмін або повернення
Cвої склади
в Києві, Харкові, Одесі, Львові та Дніпрі
98% користувачів
позитивно оцінили нашу роботу
Офіційні представники 
Nokian, Michelin, Continental, Goodyear
Потрібна допомога?
Потрібна допомога?
Легко, коли працюєш з експертом
Інші всесезонні шини
Kenda K404 GX
Ціна від
847 ₴
CST CM 502
CST CM 502
Артикул 22226-T223
1
None
Ціна від
962 ₴
BKT LG RIB
BKT LG RIB
Артикул 22206-T906
None
Ціна від
1 053 ₴
Rosava TRL-502
Rosava TRL-502
Артикул 22176-T103
1
None
Ціна від
1 189 ₴
Arivo Carlorful A/S
Arivo Carlorful A/S
Артикул 22235-T703
7
None
Ціна від
1 198 ₴
Mazzini Cross AllSeason AS8
Mazzini Cross AllSeason AS8
Артикул 22242-T272
4
None
Ціна від
1 225 ₴
Kapsen 4S A4
Kapsen 4S A4
Артикул 22160-T891
1
None
Ціна від
1 227 ₴
Kormoran All Season
Kormoran All Season
Артикул 22191-T034
4
None
Ціна від
1 277 ₴