Новинка сезону 2017 від шинного підприємства Росава
Легковантажна гума Premiorri Vimero-Van – найновіша розробка досвідчених білоцерківських шинників, випущена на сучасному німецькому обладнанні. Ця модель орієнтована на комерційний сектор європейського ринку, тому основна увага інженерів компанії була зосереджена на надійності експлуатації та якісних технічних характеристиках. Нові технології та модернізовані промислові потужності дозволили виробнику вийти на добрий конкурентний рівень із передовими європейськими аналогами.
У лютому 2017 року з конвеєра компанії Росава зійшла перша покришка серії в типорозмірі R16C 225/75, асортимент цієї лінійки складатиметься з 8 можливих варіантів. Гума Преміоррі Вімеро Ван орієнтована виключно на європейський ринок, тому її сертифікація та планові випробування проходитимуть відповідно до чинних вимог світових експертних організацій.
Техніко-експлуатаційні особливості дизайну та основні переваги моделі
Частково дизайн протектора був запозичений від Vimero, але численні доробки конструкції та модернізація гумового складу дозволили суттєво покращити експлуатаційні показники. Для легковантажних транспортних засобів та комерційних мікроавтобусів велике значення мають комфорт їзди, зносостійкість та прохідність покришки. Тому інженери регламентували для виробів цієї серії досить високі індекси навантаження і добре зміцнили боковини.
Гарантія безпеки та надійність у комплексі з лояльною для європейського ринку вартістю шин якісно доповнюють перелік переваг цієї лінійки. Ціна на Premiorri Vimero-Van поки що стартує з позначки 1 650 грн.
Завдяки сучасному обладнанню, багаторічному досвіду та прагненню розробників вивести на ринок конкурентну модель, покришка отримала цілу низку корисних ходових властивостей. Відмінна керованість, міцне зчеплення та стрімке гальмування на снігу та мокрій дорозі надають водієві впевненості за кермом у будь-яких погодних умовах.
Економна витрата пального та тривалий ресурс пробігу також грають на користь підприємців, які здійснюють дальні перевезення. Ці властивості сформувалися за рахунок додавання натурального каучуку, синтетичних сполук та олій до складу гумотехнічної суміші.
Гума Преміоррі Вімеро Ван має потужні плечові зони, укріплені блоками підвищеної жорсткості. Це дозволяє покришкам зберігати стійкість при маневрі та поворотах.
Продуктивна система відведення води та пухкого снігу дозволяє автомобілю стабільно тримати курс та впевнено долати повороти.
Здвоєне центральне ребро жорсткості з насічками посилене ламелями спеціальної форми, що дозволяє шині добре тримати дорогу навіть на високих швидкостях.
Покришка стійка до механічних деформацій та проколів.
Швидка адаптація до перепадів температур та збереження оптимальної еластичності і в спеку, і в холод.
Купити шини Premiorri Vimero-Van з доставкою до будь-якої точки України допоможуть досвідчені менеджери інтернет-магазину «Шини та Диски». Для мешканців Харкова та Києва можливий самовивіз зі складу.
М'яка, комфортна, на передній осі пройшла 50000км при зношених сайлентблоках торсіонів. Міняю знову на Premiorri Vimero-Van.
Олександр
Задоволений ціною і якістю, доставка дуже швидка.
Сергей
Пока все нормально, пробег только 50 км, балансировка до 40 грам, с доставкой проблем небыло. Спасибо продавцам!
Валерий
Все хорошо. Все нравится уже ездим 6 месяц все в норме. Спасибо!!!
Богдан
Отличная резина мне понравилась. Цена качество. Рекомендую
Андрей
Брал пару для Бычка на передок. Отходила тысяч 30, но из-за износа шкворней начало жрать её, что к резине не относится. Раньше стояла Кама 359. По износу и управляемости Премиори немного лучше Камы. Удары от ям держит немного лучше Камы. Но для грузовика не стоит перегружать её на передке. Взял ещё 4 шт на внедорожник. Прошла +/- 20 тысяч. Задний мост почти без износа. Передок и тут шкворня износили. В режиме 4х4 проходимость по сухому отличная, грязь- умеренно, песок- хорошо, снег- отлично, гололёд- он и в Африке гололёд)
Євген
В міру шумна, м'яка поки пройшла 10тис, зношуваність в нормі. Під'їдає назовні протектор на передку, але це особливість торсіонної підвіски. На наступну зиму просто поміняю 2 шини на передку і в рейс. Гололід і сніг нормально, літом ще не їздив. Для 3тонніка саме то.
Владимир
взял комплект летом 19-го балансировалась хорошо не более 60 грамм не шумит зимой езжу постоянно хотя зима 20-го года на юге была не снежной но летом попал на море в песок машина переднеприводная выбралась хоть и помучился один недостаток передние после 18т стерлись на половину задние почти новые по снегу норма по льду с опаской.Мащина форд транзит груз пас
Сергей
Летом взял на газель пока доволен.Пробег 10 тисч.Износа пока не наблюдаю.Пришла по НП за пару дней,балансировка до 90 грам.Нагрузки держит нормально в пределах разумного.
Руслан
Поставил на Газель на передок прошла 15.000 км износа 50 процентов. Я считаю это очень мало потому как по времени даже пол года не прошло катаюсь в основном по городу.
Дмитрий
Получилась эта шина хуже, чем БЦ- 24! О всесезонности не может быть и речи, через 10 тыс км у нее остается 4 продольные полоски и боковые грунтозацепы, в середине выгребать уже нечем. Ресурс отвратительный, хватает до лыса на 30 тыс км! Категорически не советую, зря потраченные деньги. Перешел на Белшину БИ- 522.
Swat
Бус Дукато. 65-ть тис. Зношуваність 70%. Їзда все крім зими. Мокрий сніг норма як для всесезонки. М'яка навіть дуже. Трішки шумна. Але ціна компенсує цей недолік.
Ярослав
Брал для Вито 638 . После пробега в 50 000 износилась не сильно но на снегу с ровного места рушить не может. После простоя в два месяца зимой на накачанных шинах появились на каждом колесе участки с просевшим ( как вмятый) протектором из за чего начала сильно гудеть. Также не обратил внимание когда началось но протектор по краям стал иметь не равномерный износ . На скорости в машине такой гул как будто подшипники разваливаются .
Сват
10тис. Зношування в нормі. Нешумна. М'яка, навіть дуже м'яка як для "С"-ки. Асфальт, бездоріжжя поводить себе передбачувано.
Іван
Шини г***о 20000 тисяч не витримують стають яйце подібні більш ніж половина корта.
Андрей
Купил недавно 4 колеса на Мерседес Рекс. В целом доволен, нормальная цена и качество. Но все-таки она больше шоссейная, чем все сезонная. На зиму в гололед не очень. А так хорошая, мягенькая.
Максим
Взял тоже не давно для т4 приятно удивлён мягкостью и ценой по износу пока не известно посмотрим!! Хотелось бы чтобы наши заводы производили только качественную резину. Буду надеяться что не подвели
Александр
Брал на Газель.Дорогу держит хорошо,по сравнению с росава небо и земля.По износу посмотрим.
Михаил
Брал недавно норм,трассу держит мягкая ,посмотрим.
Ярослав
Брал на Спринтер длиннобазовый, колеса 18 года, отбалансировались нормально, трасу держат нормально в т.ч. и мокрую, аквапланирование тоже хорошее*-после переобувки сразу попал в грозу. В грязи гребется тоже нормально.Как по износу время покажет.