У рамках Плану дій з енергоефективності вперше було введено в дію маркування шин ЄС. Відтепер шини в межах Європейського Союзу маркуються за допомогою цього показника та повідомляють про споживання палива, зчеплення з мокрою поверхнею та рівень шуму кожного виду продукції. Для вас ми зібрали всю відповідну інформацію.
Мітка шини поділена на три різні категорії, які вимірюються окремо.
1 Чим менший опір коченню, тим менше палива ви споживаєте. Найкращим рейтингом у цій категорії є буква "А" із зеленим кольором, а червона "G" - найслабша з вибірки. Буква "D" не використовується. Від A до G споживання з кожною буквою на 100 км вище на 0,1 л.
2 Зчеплення з вологим покриттям - В умовах мокрої адгезії гальмівний шлях вимірюється на мокрій дорозі. Рейтинг походить від зеленого "А" до червоного "G". Однак букви "D" та "G" в даний час не використовуються. У оцінці було взято швидкість 80 км/год. Від A до F з кожною літерою гальмівний шлях буде довшим.
68 dB
З Це рівень шуму, який створюється шинами під час руху автомобіля. Позначається абсолютна величина в децибелах. Значення поділені на три класи, які представлені лініями праворуч від ілюстрованого динаміку. Чим більше чорних ліній, тим гучніші шини. Безперервний шум понад 80 децибел може призвести до проблем зі здоров'ям.
На перший погляд шина класна. Але це тільки якщо не зрівнювати її в одинакових умовах з іншими шинами. Купив 2 шини для матіза. До цього там стояли 4 Росави ВС-11. Якось з товаришем виїхали після дощу 2ма машинами потестувати гуму. Та от який цікавий результат шина дає бокове прискорення в повороті на рівні 6м/с2 і при гальмуванні (звісно в матіза немає абс) максимальний результат був 7.5м/с2 Звичайно можна сказати що це залежить більше від авто. Але Тігар ставили як і на задню і ВС-11 на передню так і навпаки. І росава показала дуже схожі результати. А це значить що на ВС-11 що на сігурі зупинка з 60км/год займає 22-23 метра -ща аж ніяк гарним результатом не назвати. (Шкода на мішелін ерерджи сейвер з АБС зупинялась за 15м) Повторю ще раз що це результати на мокрому асфальті після дощу. А так по плавності ходу і міцності боковини претензій немає. Все добре. Загалом шина +- відповідає ціні, Але на мою особисту думку краще купити росаву вс-11 так як вони мають схожі якості але росава і вітчизняна і дешевша. За 18000 пробігу стерлось 3мм протектора (на росаві вс-11 2.5) Але тут можна зробити скидку на те що площа ефективного контакту в тігара менша ізза малюнка протекрору Аквапланування - до 82км/год не вспливає (145ширина) росава на 70 вже спливає Загалом я очікував кращої якості і не був задоволеним продуктом. Хоча і називати ці шини поганими теж не став би. Так собі слабенький середнячок =)
Отличная резина, первый раз в жизни остался доволен. Была перед этой Нокиан, барум, кумхо, континенталь. Это всё шлак! Тигар мягкий, бесшумный, вобщем, очень комфортный, но если у вас спорткар, не берите, боковины мягкие, будет заваливать. А для обычной городской машины просто за такую цену лучше не найти.
На перший погляд шина класна. Але це тільки якщо не зрівнювати її в одинакових умовах з іншими шинами. Купив 2 шини для матіза. До цього там стояли 4 Росави ВС-11. Якось з товаришем виїхали після дощу 2ма машинами потестувати гуму. Та от який цікавий результат шина дає бокове прискорення в повороті на рівні 6м/с2 і при гальмуванні (звісно в матіза немає абс) максимальний результат був 7.5м/с2 Звичайно можна сказати що це залежить більше від авто. Але Тігар ставили як і на задню і ВС-11 на передню так і навпаки. І росава показала дуже схожі результати. А це значить що на ВС-11 що на сігурі зупинка з 60км/год займає 22-23 метра -ща аж ніяк гарним результатом не назвати. (Шкода на мішелін ерерджи сейвер з АБС зупинялась за 15м) Повторю ще раз що це результати на мокрому асфальті після дощу. А так по плавності ходу і міцності боковини претензій немає. Все добре. Загалом шина +- відповідає ціні, Але на мою особисту думку краще купити росаву вс-11 так як вони мають схожі якості але росава і вітчизняна і дешевша. За 18000 пробігу стерлось 3мм протектора (на росаві вс-11 2.5) Але тут можна зробити скидку на те що площа ефективного контакту в тігара менша ізза малюнка протекрору Аквапланування - до 82км/год не вспливає (145ширина) росава на 70 вже спливає Загалом я очікував кращої якості і не був задоволеним продуктом. Хоча і називати ці шини поганими теж не став би. Так собі слабенький середнячок =)
Сергей
Отличная резина, первый раз в жизни остался доволен. Была перед этой Нокиан, барум, кумхо, континенталь. Это всё шлак! Тигар мягкий, бесшумный, вобщем, очень комфортный, но если у вас спорткар, не берите, боковины мягкие, будет заваливать. А для обычной городской машины просто за такую цену лучше не найти.
АЛЕКСЕЙ
ОТЛИЧНАЯ РЕЗИНА , БЕРИТЕ НЕ ПОЖАЛЕЕТЕ , СВОИХ ДЕНЕГ СТОИТ!!!
Николай
первый комплект откатал практически 60 тыс. На дороге очень понравилась, устойчивость отличная, рекомендую. Сейчас катаюсь на втором комплекте.
Павел
Очень доволен покупкой!!! Хорошее соотношение цены и качества!!! Посоветовал консультант, огромное Вам спасибо!!!
Алексей
Купил по отзывам.Стала , отбалансировалась отлично. В ходу мягкая , тихая , устойчивая ( ск. 100-120 км/ч), лужи почти не ощущаются. Покатаемся посмотрим дальше , а пока я доволен. Отдельное огромное спасибо магазину "шины и диски" за оперативность и качество обслуживания. РЕКОМЕНДУЮ ВСЕМ !!!
Сергей
Нравится резина, которую изготавливает Сербия. Этот производитель не исключение. До этого стоял Райкен. Тигар нравится больше. За полтора сезона почти не износился. Не шумит, в сухую и мокрую погоду ведёт себя отлично. В качестве не разочарован. Рекомендую.
Рома
Просто сказка,дорогу держит ,по воде достойно в повороты класс и тишина!! Откатал 2 сезона, поставил на 3й, в целом доволен, шины для неспешной, умеренной езды. Бюджетный вариант достойного качества от производителя Мишелин.
Николай
Хорошая резина. Немного слабовата боковина, но при аккуратной езде все будет в норме. Хорошо ведет себя на мокрой поверхности. Читал отзывы что быстро стирается, но я проездил 4 сезона и ещё остался запас. Мягкая и безшумная, комфортно проходит неровности дорожного покрытия. Для умеренно активной езду как раз то что надо.
Олег Паньков
Классные шины. Продавец говорил что это Мишленовские шины,которые делаются в Сербии,среднего качества,но лучше чем Китай. На практике так и оказалось,ходят отлично. Часто езжу за город,на рыбалку,шина очень хорошо работает как на трассе(не важно сухая или мокрая),так и за пределами асфальта. Мягкая и очень комфортная,удары от ям держит достойно,боковина крепкая. Не гудит. Из не дорогих шин,очень хороший выбор. Рекомендую!
Борис Владимирович
отличная шина, Сербия не подкачала. Вот оно европейское качество,шинами доволен. Заказал себе комплект, хочу еще зимнюю приобрести,долго выбирал зимнюю, решил, что буду брать Тигар. Дорогу держит даже на мокром асфальте хорошо, рисунок протектора понравился. Балансируется хорошо, шина не хуже японских либо корейских.