Економні шини з Піднебесної
Гума Barkley представлена широким вибором протекторів для усіх автомобілів — від важких вантажівок до швидкісних легковиків. Великим асортиментом бренд представлений в сегменті всесезонних покришок для усіх осей вантажівки або автобуса. Китайський виробник працює на ринку автомобільних шин чотири десятки років і за цей час отримав визнання за якість продукції у вигляді 12-ти міжнародних сертифікатів. Крім того, виробник відмічений, як один з кращих в розвитку технологій, а також — у справі захисту довкілля й охорони праці. Компанія також займається постпродажним обслуговуванням, за що здобула повагу приватних водіїв і корпоративних клієнтів. Валовий річний випуск шин складає близько сорока мільйонів штук, переважна більшість моделей підходять для їзди по українських дорогах. Ціна на гуму Barkley не суперечить китайській традиції та є прийнятною для будь-якого виду автомобільного бізнесу.
Шини для будь-якої осі вантажівки
Купити гуму Barkley можна в універсальному виконанні. Такий варіант підійде, як на літній, так і на зимовий сезон для будь-якої осі вантажного автомобіля або автобуса. Побачити їздові характеристики та параметри експлуатації можна на прикладі моделі Barkley BLW02.
- Покришка має достатню ширину для рівномірного розподілу вертикального навантаження. Це тягне оптимізацію плями контакту з поверхнею, тобто підвищене зчеплення з дорогою. Рівномірний знос матеріалу також сприяє збільшенню терміну експлуатації.
- Дизайн протектора неначе виконаний з набору елементів-бритв, які буквально вгризаються в дорожнє полотно, даючи високий рівень стійкості й керованості. Хвилеподібні просторові ламелі дають відмінне зчеплення з мокрою та обмерзлою дорогою.
- Стінки дренажних каналів шини мають ступінчасту структуру, внаслідок якої збільшені об'єм і продуктивність системи. Поперечні канавки також знаходяться від основи на різній висоті, що гарантує хороше самоочищення гуми.
Підтримка параметрів безпеки провідних коліс
Всесезонні покришки Барклі для провідної осі вантажного автомобіля відрізняються високими параметрами акустичного комфорту, зносостійкістю і безпекою, оскільки мають прогнозовані гальмівні характеристики, а також короткий шлях розгону, що помітно в моделі Barkley BL809.
- Малюнок протектора складається з трьох ребер з великими елементами на кожному з них. Різноманітність форм і поверхонь дизайну визначає потужні тягово-зчіпні характеристики шини. При входженні в контакт з поверхнею матеріал під вагою автомобіля утворює цілісну пляму.
- Центральне кільце створене з багатогранних блоків з гострими краями й виштампуваннями по центру. Конструкція дозволяє тримати стійкість при одночасному щільному зчепленні з дорогою. Завдяки такому рішенню безпека водія і машини оцінюються дуже високо.
- Відкрита система дренажу має розгалужену тривалу структуру відкритого типу. Збір і відведення вологи й шуги зовні відбувається за мінімальний час. Це припускає низьку ймовірність аквапланування і короткий гальмівний шлях.
Керованість залежить тільки від керма
Гуму Барклі для кермової осі вантажного автомобіля або автобуса пропонуємо розглянути на прикладі моделі Barkley BLW08. Її архітектура каркаса, формула гумової суміші й особливості дизайну дозволяють водієві буквально тримати автомобіль в руках через кермове керування.
- Робоча поверхня шини розділена на шість вузьких кілець, кожне з яких набране з дрібних елементів, які сприяють руйнуванню крижаного шару на дорозі в зимовий сезон і водяної плівки на мокрій поверхні — у літній період.
- S-подібні блоки в медіальній зоні гарантують надійність зчеплення з дорогою і високу курсову стійкість, плюс — швидкий відгук на повороти керма, що є головною властивістю коліс рульової осі вантажівки або автобуса.
- Плечові зони мають трохи більшу ширину, що обумовлює прогнозовану бічну стійкість при поворотах і перестроюваннях. Посилені спеціальним матеріалом боковини покришки тримають круглу форму колеса і протистоять небажаним деформаціям.
Економія палива і «зелені» технології причіпних шин
Барклі також пропонує широкий вибір типорозмірів гуми причіпної осі. При її проектуванні й виготовленні застосовувалися новітні технології, орієнтовані на економічність і екологічність. До цього розташовує як внутрішня структура протектора, так і зовнішній його дизайн.
- П'ять ребер на малюнку шини мають гладку поверхню, що сприяє низькому опору кочення, а значить — прийнятній витраті палива при далеких поїздках. Параметр підкріплений і формулою гумової суміші, у складі якої є спеціальні добавки й присадки.
- Самі кільця мають однакову ширину і високу міру жорсткості, що дозволяє їм прекрасно працювати на стискування при великому навантаженні на причіпну вісь. Площа плями контакту при цьому залишається оптимальної із-за хороших функціональних властивостей гуми.
- Чотири дренажні канали володіють ребристих дном, яке підвищує швидкість збору і відведення зовні вологи й шуги. Діагональні ламелі забезпечені здатністю до самоблокування, що полегшує рух по мокрій або обмерзлій дорозі при низьких температурах.