Готувався до літнього сезону ще узимку, а тому придбати на початку лютого шини від авторитетного бренду з більш ніж 100-річною історією, та ще й вироблені у січні 2025 року (0325) у Франції, - вважав для себе неабиякою удачею! Розмір 185/65 R15 88H У своєму виборі вагався між дорожнечею MICHELIN та GOOD&YEAR. Але... врешті-решт на мій вибір вплинуло: 1.Високий клас економічності пального та рівень зчеплення на вологому покритті (див. євроетикетку) — навіть вище за деякі моделі найтопових виробників. 2.Схвальні відгуки вітчизняних та німецьких споживачів. 3.Сучасний, лаконічний асиметричний малюнок протектора із трьома широкими поздовжніми канавками та міцними “плечима” = запорука гарного водовідводу, “трамвайної” курсової стійкості та наднизької схильності збирати дрібні камінці з подальшим “цокотінням” по вухах та по нервах = гарантія малошумності. 4.Адекватна, демократична ціна (в лютому 2025р.) із приємною знижкою від “Shiny&Diski”. 5.Напрочуд красиво оформлена боковина = радість для очей :) 6.“Sport BluResponse” (англ.=відповідь, реакція, реагування) в назві моделі обіцяло чутливу спортивну керованість. 7.Одноразовий китайський мотлох мною не розглядався й виключався апріорі. Але... Коли справа дійшла до шиномонтажу та балансування у солідному шинному центрі, куди можна потрапити лише за записом, то моя “радість від володіння” випарувалась, “як роса на сонці”. Це була суцільна кара небесна! для майстра із багаторічним стажем, який, звісно ж, знає про всі оці мітки білого, жовтого, червоного кольору, і що із чим треба суміщувати. По факту, заводські мітки виявилися просто “до сраки”. Початковий дисбаланс на трьох шинах становив 20...30г/75...80г! Кожну шину прийшлося мінімум ТРИ-ЧОТИРИ рази (тричі, Карл!!!) перемонтовувати, провертати, потім знову балансувати аби хоч якось “упіймати” принаймні 30г/35г або 20г/20г. Мені по-людськи було шкода цього доброчесного дядьку! А за мій “DUNLOP made in France” було соромно, прикро й сумно... Я такого не очікував. Шкодую, що не наважився на “MICHELIN Primacy4”, нехай навіть і “made in Poland”, — думаю, що із ним такого “гемору” не може бути за замовчуванням. А так... - прийшлося компенсовувати наснагу майстра своїми щирими “чайовими”. Об'єктивно: висота малюнку протектора до індикаторів зносу = 6,0мм, м'яка боковина, шина надзвичайно легка (вага 6,6кг замість 7,0кг у моїх старих GOOD&YEAR), присутність в протекторі шару polyamide – ознака преміальної конструкції та термостійкості шини. Перші враження на сухому асфальті: наднизький шум, комфортний м'який хід (навіть дружина це відчула), гарний накат, відмінні курсова стійкість та керованість (як-не-як “Sport...”), добрий відгук на прискорення, напрочуд впевнене гальмування. Про їзду в дощ/після дощу поки нічого сказати не можу. Впевнений, що “клас А” відповідає дійсності.
Недоліки: Жахливе балансування
Оцінка
Керованість на сухому асфальті:
Керованість на мокрому асфальті: