Літні автошини Toyo Proxes CF2 SUV із Японії для невеликих позашляховиків
qetuqedu. Представлена в Японії літня гума Toyo Proxes CF2 SUV належить покоління гуми з енергоефективними характеристиками. Призначені покришки для невеликих позашляховиків, джипів та кросоверів, що використовують економічне паливо, наприклад, дизель або оснащені гібридними установками. Відрізняється автошина постійною керованістю на більшості покриттів та комфортабельністю. Поряд з економічністю, виробнику вдалося зменшити на 3% шлях гальмування і знизити опір коченню на 23% порівняно з попередницею.
Технологічні особливості
У гумову суміш творці вирішили додати кремнієві з'єднання, щоб знизити опір кочення. Це сприяло зниженню необхідної кількості палива при звичній експлуатації. Додали до формули активні полімери, які підняли рівень витривалості, та посилили зчеплення з трасою.

Протектор гуми широкий, що дозволяє відчути стійкість при пересуванні на великій швидкості. Поверхня протектора складається з трьох ребер та двох плечових зон. Така будова дає можливість досягти стійкості, знизити гальмівний шлях і рівень шуму.
Аквадренаж здійснюють 4 поздовжні канали, які ефективно поглинають воду, а потім виводять її за межі шини. Це дозволило запобігти ефекту аквапланування.
Конструкція літньої шини Тойо Проксис CF2 SUV складається із безшовного брекерного шару, який на високій швидкості забезпечує міцність шини та однорідність. Щоб підвищити жорсткість каркаса, використовується наповнювач. Він відповідає за швидке реагування на кермові команди. Міцні, але еластичні сталеві шари брекера гарантують хорошу керованість та комфорт.
Переваги шини Toyo Proxes CF2 SUV
- Висока зносостійкість завдяки широкому протектору, а також кремнію та полімерам у складі гумової суміші.
- Покращене зчеплення, за рахунок ефективності аквадренажних каналів та полімерних сполук у складі суміші.
- Акустичний комфорт завдяки блокам протектора, що поглинає вібрації.
- Чіткість виконання кермових команд, за рахунок будови каркаса гуми та потужних плечових зон.
- Знижений шлях гальмування завдяки канавкам і плечовим областям.